MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
2-0 duiidelijk

6-0

Net beiden synchroon afgespeeld. Is dezelfde versie (heb de geremasterde cd uit 2006).

Premonition schreef:
Net beiden synchroon afgespeeld. Is dezelfde versie (heb de geremasterde cd uit 2006).

Dan zit het hem mss in het remasteren...zou toch zweren dat de originele albumversie anders klonk.....maar ik word oud, dus mijn geheugen moet ik niet meer vertrouwen.

Chameleon Day schreef:
(quote)

Dan zit het hem mss in het remasteren...zou toch zweren dat de originele albumversie anders klonk.....maar ik word oud, dus mijn geheugen moet ik niet meer vertrouwen.

Het is echt de BBC-versie in die clip, net het album en de BBC-sessie vergeleken, is toch wel een verschil tussen beiden

Dan word ik blijkbaar ook oud, want kon het verschil niet goed horen, misschien wel in dynamiek, maar dat ligt aan het verschil in afspeelapparatuur.

63. The Alarm – Strength - Dead Can Dance - Severance

Premonition schreef:
Dan word ik blijkbaar ook oud, want kon het verschil niet goed horen, misschien wel in dynamiek, maar dat ligt aan het verschil in afspeelapparatuur.

Verschil in dynamiek dacht ik ook, mss mede als gevolg van het uploaden naar YouTube. De albumversie zoals ik hem meen te herinneren klinkt echter wat scherper en intenser. Deze is wat matter.

64. New Order - Your Silent Face - Minny Pops - Dolphin's Spurt

1-2 Dit is de muziek waar het ècht om draait in deze KO!

yeahyeahyeah schreef:
Dit is de muziek waar het ècht om draait in deze KO!

Minny Pops?

Uiteraard bedoel ik niet een dertien in een dozijn routineplaatje van New Order

Gast
geplaatst: vandaag om 15:07 uur

geplaatst: vandaag om 15:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.