Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:21 uur
6-0
Net beiden synchroon afgespeeld. Is dezelfde versie (heb de geremasterde cd uit 2006).
Net beiden synchroon afgespeeld. Is dezelfde versie (heb de geremasterde cd uit 2006).
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:23 uur
Premonition schreef:
Dan zit het hem mss in het remasteren...zou toch zweren dat de originele albumversie anders klonk.....maar ik word oud, dus mijn geheugen moet ik niet meer vertrouwen.
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:29 uur
Chameleon Day schreef:
Dan zit het hem mss in het remasteren...zou toch zweren dat de originele albumversie anders klonk.....maar ik word oud, dus mijn geheugen moet ik niet meer vertrouwen.
(quote)
Het is echt de BBC-versie in die clip, net het album en de BBC-sessie vergeleken, is toch wel een verschil tussen beiden
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:31 uur
Dan word ik blijkbaar ook oud, want kon het verschil niet goed horen, misschien wel in dynamiek, maar dat ligt aan het verschil in afspeelapparatuur.
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:34 uur
Premonition schreef:
Dan word ik blijkbaar ook oud, want kon het verschil niet goed horen, misschien wel in dynamiek, maar dat ligt aan het verschil in afspeelapparatuur.
Verschil in dynamiek dacht ik ook, mss mede als gevolg van het uploaden naar YouTube. De albumversie zoals ik hem meen te herinneren klinkt echter wat scherper en intenser. Deze is wat matter.
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:46 uur
64. New Order - Your Silent Face - Minny Pops - Dolphin's Spurt
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:48 uur
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:50 uur
Uiteraard bedoel ik niet een dertien in een dozijn routineplaatje van New Order 

* denotes required fields.