Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2011, 00:22 uur
7-3
Manipu-leren - het woord zegt het al - kan je leren.
Precies: rollators aan de kant - en hoppetee, die direkusman!
Iedereen die op Ghosttown heeft gestemd is waarschijnlijk al aan 't aftakelenen dan kan zo aanschuiven
Manipu-leren - het woord zegt het al - kan je leren.
dix schreef:
Don't You is toch meer iets voor schuifvervelende bejaarden
Don't You is toch meer iets voor schuifvervelende bejaarden
Precies: rollators aan de kant - en hoppetee, die direkusman!
Iedereen die op Ghosttown heeft gestemd is waarschijnlijk al aan 't aftakelenen dan kan zo aanschuiven

0
geplaatst: 27 april 2011, 00:23 uur
Ik schenk me zo een flinke borrel in en we gaan strijdvaardig verder 

0
geplaatst: 27 april 2011, 00:25 uur
Don't You zou de eerste ronde zeker overleven. 
Ghost Town is een geslaagd ska nummer met een wave sausje.
Afwijkend van het andere werk van The Specials.
Helas blijven veel wave acts zichzelf herhalen, en je dan ook nog de kameleonen noemen.
Foei.

Ghost Town is een geslaagd ska nummer met een wave sausje.
Afwijkend van het andere werk van The Specials.
Helas blijven veel wave acts zichzelf herhalen, en je dan ook nog de kameleonen noemen.
Foei.

0
geplaatst: 27 april 2011, 00:28 uur
Mjuman schreef:
Alleen al om het koperwerk mag Ghost Town door

0
geplaatst: 27 april 2011, 00:29 uur
Don't fall had het gemakkelijk gewonnen van de volgende battle:
12. Simple Minds - Theme for Great Cities - Orchestral Manoeuvres in the Dark – Messages
0-1
12. Simple Minds - Theme for Great Cities - Orchestral Manoeuvres in the Dark – Messages
0-1
0
geplaatst: 27 april 2011, 00:31 uur
0
geplaatst: 27 april 2011, 00:32 uur
Dat koperwerk levert geen moer meer op, these days: navraag leerde dat muntopkopers 5 euro voor 1000 centen geven. Heb een oude collectebus, gebruikt voor losse munten, teruggevonden - heb 'em maar aan mijn buurjongetje gegeven als toy money.
Message to You Rudy veel meer ska, ronkend koper en dramatiek.
5-2
0
geplaatst: 27 april 2011, 00:33 uur
6-3
Even in de kroeg geweest en hup in die tussentijd zo maar twee nummers van The Chamelons eruit geknikkerd. Je kunt nog niet eens de deur uit met dit stomme spelletje. Het lijkt onderhand wel "Mens erger je niet".
Even in de kroeg geweest en hup in die tussentijd zo maar twee nummers van The Chamelons eruit geknikkerd. Je kunt nog niet eens de deur uit met dit stomme spelletje. Het lijkt onderhand wel "Mens erger je niet".

0
geplaatst: 27 april 2011, 00:34 uur
wibro schreef:
1-1
1-1
'k zou zeggen: ga eens een paasmaandag fietsen!
0
geplaatst: 27 april 2011, 00:34 uur
dix schreef:
(quote)
Ik smelt voor koper.

0
geplaatst: 27 april 2011, 00:35 uur
Twee bands: South Side Johnny & The Asbury Jukes en Lefties Soul Connection
0
geplaatst: 27 april 2011, 00:37 uur
Chameleon Day schreef:
Nou?
(quote)
Nou?
Ik vind het dus jammer dat dat nummer er uit ligt. Ghost Town vind ik net iets beter, ik bracht als eerste een stem uit en ik ben zeker niet gewend dat ik gesteund word.
0
geplaatst: 27 april 2011, 00:40 uur
Justus18 schreef:
Ghost Town vind ik net iets beter, ik bracht als eerste een stem uit en ik ben zeker niet gewend dat ik gesteund word.
Ghost Town vind ik net iets beter, ik bracht als eerste een stem uit en ik ben zeker niet gewend dat ik gesteund word.
Ja da's waar, je stemt vaak wel raar
maar Ghost Town is het enige niet wave nummer waar ik op stem bij deze k.o. De 12" is bijzonder fraai.
0
geplaatst: 27 april 2011, 00:42 uur
13. The Smiths - How Soon Is Now? - Wire - I Should Have Known Better
* denotes required fields.