Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 april 2011, 14:28 uur
86. Fad Gadget - Collapsing New People - Tuxedomoon - In a Manner of Speaking
0
geplaatst: 5 april 2011, 14:43 uur
Contact the Fact of is deze eruitgegaan in de jaren 1981 ko?.Fatal Flaw nog net door met de hakken over de sloot 

0
geplaatst: 5 april 2011, 14:47 uur
the viking schreef:
Contact the Fact of is deze eruitgegaan in de jaren 1981 ko?.Fatal Flaw nog net door met de hakken over de sloot
Volgens mij ligt alleen 'All Fall Down' eruit.
0
geplaatst: 5 april 2011, 15:12 uur
87. Killing Joke – Requiem - Blue Murder - Stalking the Deerpark
0-1
0-1
0
geplaatst: 5 april 2011, 15:22 uur
musicfriek schreef:
(quote)
Oh, die lijst heb ik niet gezien, maar dat weerhoudt me er niet van om ergens een mening over te geven. Is eerste keer dat ik er iets van zeg
Daarom zeg ik ook "verschillende users" en is het niet persoonlijk

0
geplaatst: 5 april 2011, 15:43 uur
STOOOOOP.....de vorige battle is nog niet beslecht toch? Na een kwartier gaan we minimaal tot de vier. Als na het kwartier er een gelijke stand is (dus minimaal 4-4) wint vervolgens het nummer dat het eerste het beslissende punt heeft gehaald.
Ik quote DJFrankie:
"Battle duurt minimaal 15 minuten, winnaar is degene met de meeste punten na een kwartier, of de winnaar moet minimaal 4 punten halen na het eerste kwartier.
Bij een gelijk spel na een kwartier: 4-4 of hoger dus gaat het nummer door dat als eerste die score bereikte."
Het staat er niet zo duidelijk, maar DJF was het volgens mij eens met een voorstel van Dazz dat als volgt luidde:
"Als na een kwartier niemand 4 stemmen heeft, loopt de tijd door tot wie eerst 4 stemmen heeft.
Is er een tie-break na een kwartier (wat ook kan natuurlijk: 6-6 bijvoorbeeld), dan kan je zeggen
dat het nummer dat het eerste 6 stemmen haalde de winnaar is gebleken. Zo zag ik het dus."
Kortom, we spelen de vorige ronde nog?
(wil iemand even het laatste punt binnen tikken, dan kunnnen we deze ronde laten staan)
Ik quote DJFrankie:
"Battle duurt minimaal 15 minuten, winnaar is degene met de meeste punten na een kwartier, of de winnaar moet minimaal 4 punten halen na het eerste kwartier.
Bij een gelijk spel na een kwartier: 4-4 of hoger dus gaat het nummer door dat als eerste die score bereikte."
Het staat er niet zo duidelijk, maar DJF was het volgens mij eens met een voorstel van Dazz dat als volgt luidde:
"Als na een kwartier niemand 4 stemmen heeft, loopt de tijd door tot wie eerst 4 stemmen heeft.
Is er een tie-break na een kwartier (wat ook kan natuurlijk: 6-6 bijvoorbeeld), dan kan je zeggen
dat het nummer dat het eerste 6 stemmen haalde de winnaar is gebleken. Zo zag ik het dus."
Kortom, we spelen de vorige ronde nog?
(wil iemand even het laatste punt binnen tikken, dan kunnnen we deze ronde laten staan)
0
geplaatst: 5 april 2011, 15:55 uur
3-2 Tussenstand
89. Kim Wilde - Chequered Love - Sad Lovers & Giants - Things We Never Did
0-1
3-2 Tussenstand
89. Kim Wilde - Chequered Love - Sad Lovers & Giants - Things We Never Did
0-1
0
geplaatst: 5 april 2011, 16:03 uur