Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1981
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2011, 21:23 uur
4-4
Simple Minds
wibro schreef:
Dat het beste nummer van 1981 en van de Simple Minds eruit ligt is tig keer erger.
(quote)
Dat het beste nummer van 1981 en van de Simple Minds eruit ligt is tig keer erger.
Simple Minds

0
geplaatst: 4 april 2011, 21:31 uur
122. Doe Maar - 32 Jaar (Sinds een Dag of Twee) Vs. Frank Zappa - Canard du Jour
0
geplaatst: 4 april 2011, 21:40 uur
5-0
Ja, dat is echt balen, had ik toch nog 3 nominaties in het spel gehad
Ja, dat is echt balen, had ik toch nog 3 nominaties in het spel gehad

0
geplaatst: 4 april 2011, 21:40 uur
123. The Rolling Stones - Waiting on a Friend Vs. Barbra Streisand and Barry Gibb - What Kinda Fool
1-0
Maar beiden
1-0
Maar beiden

0
geplaatst: 4 april 2011, 21:52 uur
Oei...aan jouw nr 1 in je Top 10 lijst te zien kan ik me dat voorstellen maar doe mee dan
(indien je er was natuurlijk!)
0
geplaatst: 4 april 2011, 21:55 uur
Het ging een beetje te snel. Toen hij aan de beurt was, was ik bezig om een linkje te vinden. Dat had ik uiteindelijk wel, maar toen was hij al weggestemd.
0
geplaatst: 4 april 2011, 21:59 uur
5-1
124. Christopher Cross – Sailing Vs. Funkadelic - The Electric Spanking of War Babies
0-0
Dit lijkt trouwens het fastfoodtopic van Musicmeter te zijn geworden. Zelfs met dubbel zoveel nummers gaat dit nog steeds enorm snel
124. Christopher Cross – Sailing Vs. Funkadelic - The Electric Spanking of War Babies
0-0
Dit lijkt trouwens het fastfoodtopic van Musicmeter te zijn geworden. Zelfs met dubbel zoveel nummers gaat dit nog steeds enorm snel

0
geplaatst: 4 april 2011, 22:05 uur
ArthurDZ schreef:
En dat terwijl we moeten multi-tasken met de verwante new wave-K.O. Ik kan het niet meer bijhouden. (Is de ladder trouwens al weer begonnen?)
* denotes required fields.