MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1981

zoeken in:

4-3

PIL

4-4

wibro schreef:
(quote)

Dat het beste nummer van 1981 en van de Simple Minds eruit ligt is tig keer erger.

Simple Minds

122. Doe Maar - 32 Jaar (Sinds een Dag of Twee) Vs. Frank Zappa - Canard du Jour

Net te laat voor ELO.

1-0

2-0 Doe Maar

5-0

chevy93 schreef:
Net te laat voor ELO.

Ja, dat is echt balen, had ik toch nog 3 nominaties in het spel gehad

123. The Rolling Stones - Waiting on a Friend Vs. Barbra Streisand and Barry Gibb - What Kinda Fool

1-0

Maar beiden

4-1

En de uitslag bij battle 122 begrijp ik niet.

Justus18 schreef:
4-1

En de uitslag bij battle 122 begrijp ik niet.

Oei...aan jouw nr 1 in je Top 10 lijst te zien kan ik me dat voorstellen maar doe mee dan
(indien je er was natuurlijk!)

Het ging een beetje te snel. Toen hij aan de beurt was, was ik bezig om een linkje te vinden. Dat had ik uiteindelijk wel, maar toen was hij al weggestemd.

5-1

124. Christopher Cross – Sailing Vs. Funkadelic - The Electric Spanking of War Babies

0-0

Dit lijkt trouwens het fastfoodtopic van Musicmeter te zijn geworden. Zelfs met dubbel zoveel nummers gaat dit nog steeds enorm snel

ArthurDZ schreef:
Dit lijkt trouwens het fastfoodtopic van Musicmeter te zijn geworden. Zelfs met dubbel zoveel nummers gaat dit nog steeds enorm snel

En dat terwijl we moeten multi-tasken met de verwante new wave-K.O. Ik kan het niet meer bijhouden. (Is de ladder trouwens al weer begonnen?)

1-1 (Cross iets te gladjes)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:29 uur

geplaatst: vandaag om 22:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.