MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1981

zoeken in:
5-10, for what it's worth...

beide songs voor mij 5* overigens, dus ik zal er niet van wakker liggen.

Voor mij dus een zeer teleurstellende finale dit in tegenstelling tot het jaar1980 waarin de schitterende nummers van The Cure (A Forest) en Talking Heads (Once in a Lifetime) het tegen elkaar opnamen.
De nummers in deze finale van OMD en de Stranglers zijn voor mij niet meer dan top 40 muziek. Als deze trend zich voortzet kunnen we de titel van deze game net zo goed veranderen in Knock-Out Hits.
Maar goed, dit is natuurlijk maar mijn mening. Als mijn nominaties de finale hadden gehaald was ik misschien wat minder negatief.

Stemmertjes

Dit wordt dus een zeer terechte finale gezien de vier halve finalisten,althans wat mij betreft

the viking schreef:
Dit wordt dus een zeer terechte finale gezien de vier halve finalisten.althans wat mij betreft

Helemaal mee eens Viking

5-11

5-12

Nou de Stranglers tegen OMD, het had slechter kunnen aflopen

De finale: tot de 12,2 verschil

The Stranglers- Golden Brown Vs. OMD- Maid Of Orleanes

0-1 beiden

ja wibro, het is een top-40muziek finale geworden, maar wel uit de tijd dat er nog mooie muziek in de hitlijsten was te vinden

0-2

Beiden inderdaad.

0-3

The Stranglers is zeker maar ja tegen OMD ( ) is het lastig winnen

wibro schreef:
Als deze trend zich voortzet kunnen we de titel van deze game net zo goed veranderen in Knock-Out Hits.
Die is al gespeeld.

(Overigens zijn zo'n beetje alle winnaars en runner-ups top 40 nummers)

johannesA
0-4

0-5

Jeanne d'Arc walst over The Stranglers zoals ze over de Engelsen is heengewalst

wibro schreef:
Voor mij dus een zeer teleurstellende finale dit in tegenstelling tot 1980 waarin de schitterende nummers van The Cure (A Forest) en Talking Heads (Once in a Lifetime) het tegen elkaar opnamen.
De nummers in deze finale van OMD en de Stranglers zijn voor mij niet meer dan top 40 muziek. Als deze trend zich voortzet kunnen we de titel van deze game net zo goed veranderen in Knock-Out Hits.
Maar goed, dit is natuurlijk maar mijn mening. Als mijn nominaties de finale hadden gehaald was ik misschien wat minder negatief.

Tja als het geen echte wave is....

Maid of Orleans is inderdaad een typisch top 40 deuntje, de beide finales doen voor bekendheid ook zeker niet voor elkaar onder. Een beetje selectieve verontwaardiging volgens mij.

1-7

Maid of Orleans is nu eenmaal de beste van deze twee finalisten.

1-7

Casartelli (moderator)
1-9

ervan uitgaand dat Jester ook op OMD stemt

Ik pas.
Wat een minderwaardige finale.

Was getekend een politie en Cure fan en zeker geen OMD of Stranglers fan.
Maar dat was al duidelijk, neem ik aan.

Mijn reactie komt natuurlijk voort uit teleurstelling en is niet objectief

2-11

Geweldige songs allebei. Sterker nog, in mijn jaarlijst (gebaseerd op mijn wekelijkse top 40) van 1982 stonden deze songs op 1 en op 2. Het enige wat ik dus aan deze finale betreur is dat het niet de finale van 1982 is .

Dit stond trouwens in mijn bericht van 31 maart 2011 11:07 uur

Don't You Want Me (The Human League), Invisible Sun (The Police) en Maid of Orleans (OMD)beschouw ik als de grootste kanshebbers om de Knock-Out Songs van 1981 te winnen.
Ik voorspel dat Maid of Orleans uiteindelijk gaat winnen.

En het kwam weer mooi uit.

vigil schreef:
Maid of Orleans is inderdaad een typisch top 40 deuntje

Was het maar waar. Ten eerste kan ik geen enkele hit die erop lijkt. Ten tweede teken ik voor een hitlijst met 40 van zulke bloedmooie klassiekers erin.

Ik had al eerder aangehaald dat jouw voorspellingen angstaanjagend vaak uitkomen, wibro

Marty McFly schreef:
(quote)

Was het maar waar. Ten eerste kan ik geen enkele hit die erop lijkt. Ten tweede teken ik voor een hitlijst met 40 van zulke bloedmooie klassiekers erin.

het was cynisme

Gast
geplaatst: vandaag om 18:44 uur

geplaatst: vandaag om 18:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.