Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1981
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2011, 19:16 uur
18. Journey – Don’t Stop Believing Vs. Meat Loaf - Dead Ringer for Love
1-0 Prachtige plaat van Journey
1-0 Prachtige plaat van Journey

0
geplaatst: 6 april 2011, 19:32 uur
Zat ik net op het terras met een lekke pint kegelen ze Sioux eruit.
Zou er geen problemen mee gehad hebben als dat gebeurd zou zijn door de Sound of Echo, maar waarom moet dat nu gebeuren door dat vreselijke nummer van die jaren zestig Icoon John lennon.
Zou er geen problemen mee gehad hebben als dat gebeurd zou zijn door de Sound of Echo, maar waarom moet dat nu gebeuren door dat vreselijke nummer van die jaren zestig Icoon John lennon.

0
geplaatst: 6 april 2011, 19:33 uur
wibro schreef:
John Lennon
al is Spellbound ook Goed Hoor
0
geplaatst: 6 april 2011, 19:33 uur
5-1
Tjonge jonge lekker new wave gehalte weer zeg... Oh nee dat is een ander spelletje
Tjonge jonge lekker new wave gehalte weer zeg... Oh nee dat is een ander spelletje

0
geplaatst: 6 april 2011, 19:41 uur
Nou, die wave nummers vliegen er anders wel uit. Ook de Human League met hun beste nummer "Seconds" is eruit gekegeld. 

0
geplaatst: 6 april 2011, 19:43 uur
wibro schreef:
Nou, die wave nummers vliegen er anders wel uit. Ook de Human League met hun beste nummer "Seconds" is eruit gekegeld.
Wel tegen de Beste Plaat Van Phil Collins
0
geplaatst: 6 april 2011, 19:55 uur
laxus11 schreef:
(quote)
Oei, nu is het vloeken tegen de wavekerk wel erg extreem aan het worden

0
geplaatst: 6 april 2011, 19:58 uur
laxus11 schreef:
Jij vind Phil niet zoveel aan Vigil
(quote)
Jij vind Phil niet zoveel aan Vigil
Uitermate sympathieke man welke meer goed dan kwaad heeft gedaan in zijn loopbaan. Echter is iedereen altijd met het zogenaamde kwaad bezig...
0
geplaatst: 6 april 2011, 19:59 uur
vigil schreef:
Uitermate sympathieke man welke meer goed dan kwaad heeft gedaan in zijn loopbaan. Echter is iedereen altijd met het zogenaamde kwaad bezig...
(quote)
Ik Vind Phil

0
geplaatst: 6 april 2011, 20:01 uur
laxus11 schreef:
Ik Vind Phil
(quote)
Ik Vind Phil
Als zanger, drummer en voormalig echtgenoot?
0
geplaatst: 6 april 2011, 20:02 uur
* denotes required fields.