MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1981

zoeken in:
Moeilijk

4-2

chevy93 schreef:
(quote)
In theorie, ja. Als ik wat leuks wil ontdekken luister ik wel naar de MuMe Ladder. Hier is het veelal verspilde tijd, omdat het of veel te snel gaat, of de nummers kunnen me niet boeien. Daarbij heb ik momenteel geen behoefte aan ontdekkingen via KO's als deze. Mijn wachtlijst is al lang genoeg.

In deze K.O.'s is er meer plaats voor andere muziek dan in de ladder. En dat het soms te snel gaat vind ik ook niet zo erg. Ik heb nu pas 1 keer gestemd, maar wel de beide nummers van Scarrs beluisterd. En dat stemmen is toch niet de hoofdzaak. In de regel vertelt wibro bij voorbaat al wie het gaat winnen. Dat is dus niet zo interessant.

20. The Who - You Better You Bet Vs. OMD - Maid of Orleans

Daar is zo'n kanshebber dus.......

0-1

Mooi nummer van The Who maar is kansloos tegen Maid Of Orleans

0-2

Ik heb voorspeld dat dit nummer van OMD gaat winnen. Ik ben benieuwd. De 'Who' moet voor OMD in in ieder geval geen probleem zijn.

Ongelukkige loting

0-5

21. Genesis – Abacab Vs. Lakeside - Fantastic Voyage

1-0

2-1 Mijn Nominatie

Al is dat nummer van Genesis wel beter

3-1

btw 'laxus' Ik juich pas als mijn nominatie door is.

wibro schreef:
3-1

btw 'laxus' Ik juich pas als mijn nominatie door is.

Ik Juich altijd voor mijn nominaties

22. Jean-Michel Jarre - Les Chants Magnétiques Pt.I Vs. King Crimson – Discipline

1-0

3-2

23. Genesis – No Reply At All Vs. Spandau Ballet - Chant Number One

0-1

0-3

Hoewel Genesis mijn nummer 2 favorite band all time is, moet dit nummer het afleggen tegen het fantastische Chant no 1

24. White Soxx – Versailles Vs. Hall & Oates - Private Eyes

0-1

1-1

al is hall & oates ook goed

Gast
geplaatst: vandaag om 05:25 uur

geplaatst: vandaag om 05:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.