Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1981
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2011, 17:41 uur
Graf heeft een goed punt, ik was er voor dit topic van overtuigd dat Golden Brown van rond 1970 was ofzo. Niettemin het beste nummer van deze twee. 
5-7

5-7
0
geplaatst: 14 april 2011, 17:57 uur
Koenr schreef:
2-6
Wat heeft iedereen toch met dat geneuzel van The Police en The Human League. Niet dat Golden Brown zo geweldig is, maar dat is tenminste nog een fatsoenlijk popliedje.
2-6
Wat heeft iedereen toch met dat geneuzel van The Police en The Human League. Niet dat Golden Brown zo geweldig is, maar dat is tenminste nog een fatsoenlijk popliedje.
hiep hiep hoera voor Joanna Newsom

0
geplaatst: 14 april 2011, 17:57 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Golden Brown valt daar voor mij niet onder, hoewel ik het absoluut een leuk nummer vind. Ik vind Golden Brown absoluut geen leuk nummer, The Stranglers onwaardig, die in de periode 1977-1979 prachtige muziek gemaakt hebben.
0
geplaatst: 14 april 2011, 18:00 uur
wibro schreef:
Ik vind Golden Brown absoluut geen leuk nummer, The Stranglers onwaardig, die in de periode 1977-1979 prachtige muziek gemaakt hebben.
(quote)
Ik vind Golden Brown absoluut geen leuk nummer, The Stranglers onwaardig, die in de periode 1977-1979 prachtige muziek gemaakt hebben.
Ik vind het juist het beste Stranglers nummer
0
geplaatst: 14 april 2011, 18:10 uur
8-11
2. The Police - Invisible Sun Vs. OMD - Maid of Orleans
0-1
2. The Police - Invisible Sun Vs. OMD - Maid of Orleans
0-1
0
geplaatst: 14 april 2011, 18:23 uur
GrafGantz schreef:
Ik ben zo'n vreemde snuiter die het leuk zou vinden als de uiteindelijke winnaar ook een beetje de tijdsgeest van het betreffende jaar weergeeft. Maar daar mag je het best mee oneens zijn hoor
Golden Brown valt daar voor mij niet onder, hoewel ik het absoluut een leuk nummer vind.
Zo kun je het zien, ja. Zelf maakt mij dat niet zoveel uit. Maar geen nood, ik ben er van overtuigd dat OMD gaat winnen. Ik ben zo'n vreemde snuiter die het leuk zou vinden als de uiteindelijke winnaar ook een beetje de tijdsgeest van het betreffende jaar weergeeft. Maar daar mag je het best mee oneens zijn hoor

Golden Brown valt daar voor mij niet onder, hoewel ik het absoluut een leuk nummer vind.

0
geplaatst: 14 april 2011, 18:27 uur
Ik vind Maid of Orleans toch iets beter.
2-7
Ben ik overigens de enige die bij het intro van Invisible Sun gelijk aan Pokerface moest denken?
2-7
Ben ik overigens de enige die bij het intro van Invisible Sun gelijk aan Pokerface moest denken?
0
geplaatst: 14 april 2011, 18:58 uur
chevy93 schreef:
2-7
2-7
Nou je het zegt het lijkst er wel een beetje op ja
0
geplaatst: 14 april 2011, 19:00 uur
Jammer van The Police......de eindwinnaar van deze K.N. songs werd vantevoren al juist geraden 

0
geplaatst: 14 april 2011, 19:04 uur
Ik moet bij Invisible Sun altijd aan Come As You Are van Nirvana denken.
* denotes required fields.