Muziek / Muziekgames / Funk K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2011, 19:35 uur
4. Isaac Hayes - Hyperbolicsyllabicsesquedalymistic vs. Isaac Hayes - Walk on By
1-0
Moeilijk, moeilijk...
1-0
Moeilijk, moeilijk...
0
geplaatst: 27 mei 2011, 20:03 uur
Wat te doen als beide nummers gelijkwaardig zijn? Kruis of munt? Het is munt. 
3-4

3-4
0
geplaatst: 27 mei 2011, 21:39 uur
Beide nummers zijn zo epic dat het een doodzonde is dat dit al de tweede ronde is.
0
geplaatst: 27 mei 2011, 21:46 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Beide nummers zijn zo epic dat het een doodzonde is dat dit al de tweede ronde is.
Dat geldt trouwens ook voor de volgende twee nummers van James Brown.
0
geplaatst: 27 mei 2011, 21:49 uur
5. James Brown - I Got You (I Feel Good) vs. James Brown - Papa’s Got a Brand New Bag
Twee ijzersterke nummers die op zijn minst bij de laatste 10 behoren te komen. Ik ga toch voor het tweede nummer.
0-1
Twee ijzersterke nummers die op zijn minst bij de laatste 10 behoren te komen. Ik ga toch voor het tweede nummer.
0-1
0
geplaatst: 27 mei 2011, 22:14 uur
Misschien moet ik het opzet nog wat duidelijker schetsen: Er zijn dus maar 3 KO-rondes, waarna we 50 nummers overhouden, 1 per artiest, om daarna via een laddersysteem die nummers te gaan rangschikken. Capiche? En nu stoppen met haten! 
1-5

1-5
0
geplaatst: 27 mei 2011, 23:00 uur
kemm schreef:
Misschien moet ik het opzet nog wat duidelijker schetsen: Er zijn dus maar 3 KO-rondes, waarna we 50 nummers overhouden, 1 per artiest, om daarna via een laddersysteem die nummers te gaan rangschikken. Capiche? En nu stoppen met haten!
Kijk, now we're talking. Zeg dat dan meteen

Ik maakte me al een beetje zorgen om je.
* denotes required fields.