MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Funk K.O.

zoeken in:

Ceasar schreef:
Ik betwijfel of het funk is, maar mijn stem gaat naar UDS

Reprimande voor jou, Ceasar
Zie je de rollende ogen van organisator kemm.
Ik heb ook al eens met hem te maken gehad na een soortgelijke opmerking, he kemm?

2-0

4-1

en kemm stemt vast ook op Ayers

Jij hebt de eer al gered, toch?

Huh, wat zijn jullie hier weer van plan?

4-2

Zijn Reijersen en kemm misschien één en dezelfde persoon?
Ik heb Inspector Clouseau al op pad gestuurd.

Poeha schreef:
(quote)

Ik heb ook al eens met hem te maken gehad na een soortgelijke opmerking, he kemm?

De rollende-ogen-smiley lijkt me een mooi compromis.

Poeha schreef:
Zijn Reijersen en kemm misschien één en dezelfde persoon?
Ik heb Inspector Clouseau al op pad gestuurd.

Volgend mij zijn shinybeast, Poeha, thelion en jeroentjuhh 1 en dezelfde, ik kan we werkelijk niet voorstellen hoe Roy Ayers anders zoveel tegenstemmen kan krijgen...

Die kon ik...*oeps*... konden wij natuurlijk terug verwachten
Maar misschien is het wel gewoon het betere nummer?

Ik kan maar niet besluiten wie ik ben. Pas.

We zullen zien, het is nog steeds maar 4-2..

En voor de mensen die ondertussen afvragen om welke battle het gaat: de vrij aardige Bill Coday tegen een ronduit geniale Roy Ayers!

Haha, echte soulbrothers voelen zich als één persoon he Al komt de smaak van kemm en mij niet altijd overeen.

4-3 beide goed

Poeha schreef:
(quote)

Kan mij die reprimande schelen. Ik vind het geen funk, wel een lekker nummer. Maar geen funk. En da's mijn mening.

Mb.
Ontzettend lastige battle. Voor mij persoonlijk de moeilijkste tot nu toe. Met "de vrij aardige" geeft kemm onbedoeld (?) een enigszins negatieve connotatie en daarmee doet hij wat mij betreft de charme van Bill Coday tekort. Misschien moet je toch nog even wat aandachtiger luisteren naar Bill, kemm!

En toch: Everybody Loves The Sunshine is wel de ultieme zomertrack. Voor wanneer het eigenlijk net iets te warm wordt. Roy ving die sfeer op en bracht het op band. Ronduit geniaal? Ja. Ik ben het op dit front wel eens met onze geliefde kemm. Vind ik het echter funk? Niet overtuigend. Ik neig dan toch naar het gestoei van Bill. Niet zo geniaal als Roy, maar wel ijzersterk. Ik wacht de reprimande af.

6-3!

Mb.
1-0. De saxofoon is me bij Maceo iets te nadrukkelijk aanwezig, waardoor ik het op een bepaald moment zat zal worden. Verder wel een ijzersterk nummer. Daar ligt het niet aan.

2-1

Kool and the Gang....blijven geweldig.

Dat Celebration, is dat eigenlijk wel funk?

2-2

remcodulac schreef:
Dat Celebration, is dat eigenlijk wel funk?

Kool & the Gang was is en zal waarschijnlijk altijd Funk blijven. In dit geval met wat disco invloeden.

thelion schreef:
(quote)

Kool & the Gang was is en zal waarschijnlijk altijd Funk blijven. In dit geval met wat disco invloeden.

No kiddin'

Gast
geplaatst: vandaag om 12:13 uur

geplaatst: vandaag om 12:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.