Muziek / Muziekgames / Funk K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2011, 19:51 uur
Ceasar schreef:
Ik betwijfel of het funk is, maar mijn stem gaat naar UDS
Ik betwijfel of het funk is, maar mijn stem gaat naar UDS
Reprimande voor jou, Ceasar

Zie je de rollende ogen van organisator kemm.
Ik heb ook al eens met hem te maken gehad na een soortgelijke opmerking, he kemm?

0
geplaatst: 6 juni 2011, 21:43 uur
Zijn Reijersen en kemm misschien één en dezelfde persoon? 
Ik heb Inspector Clouseau al op pad gestuurd.

0
geplaatst: 6 juni 2011, 21:43 uur
Poeha schreef:
Ik heb ook al eens met hem te maken gehad na een soortgelijke opmerking, he kemm?
(quote)

De rollende-ogen-smiley lijkt me een mooi compromis. 
0
geplaatst: 6 juni 2011, 21:45 uur
Poeha schreef:

Volgend mij zijn shinybeast, Poeha, thelion en jeroentjuhh 1 en dezelfde, ik kan we werkelijk niet voorstellen hoe Roy Ayers anders zoveel tegenstemmen kan krijgen...

0
geplaatst: 6 juni 2011, 21:47 uur
Die kon ik...*oeps*... konden wij natuurlijk terug verwachten 
Maar misschien is het wel gewoon het betere nummer?

Maar misschien is het wel gewoon het betere nummer?
0
geplaatst: 6 juni 2011, 21:49 uur
We zullen zien, het is nog steeds maar 4-2..
En voor de mensen die ondertussen afvragen om welke battle het gaat: de vrij aardige Bill Coday tegen een ronduit geniale Roy Ayers!
En voor de mensen die ondertussen afvragen om welke battle het gaat: de vrij aardige Bill Coday tegen een ronduit geniale Roy Ayers!

0
geplaatst: 6 juni 2011, 22:04 uur
Haha, echte soulbrothers voelen zich als één persoon he
Al komt de smaak van kemm en mij niet altijd overeen.
Al komt de smaak van kemm en mij niet altijd overeen.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 22:58 uur
Poeha schreef:
(quote)

Kan mij die reprimande schelen. Ik vind het geen funk, wel een lekker nummer. Maar geen funk. En da's mijn mening.
0
Mb.
geplaatst: 7 juni 2011, 00:13 uur
Ontzettend lastige battle. Voor mij persoonlijk de moeilijkste tot nu toe. Met "de vrij aardige" geeft kemm onbedoeld (?) een enigszins negatieve connotatie en daarmee doet hij wat mij betreft de charme van Bill Coday tekort. Misschien moet je toch nog even wat aandachtiger luisteren naar Bill, kemm!
En toch: Everybody Loves The Sunshine is wel de ultieme zomertrack. Voor wanneer het eigenlijk net iets te warm wordt. Roy ving die sfeer op en bracht het op band. Ronduit geniaal? Ja. Ik ben het op dit front wel eens met onze geliefde kemm. Vind ik het echter funk? Niet overtuigend. Ik neig dan toch naar het gestoei van Bill. Niet zo geniaal als Roy, maar wel ijzersterk. Ik wacht de reprimande af.
6-3!
En toch: Everybody Loves The Sunshine is wel de ultieme zomertrack. Voor wanneer het eigenlijk net iets te warm wordt. Roy ving die sfeer op en bracht het op band. Ronduit geniaal? Ja. Ik ben het op dit front wel eens met onze geliefde kemm. Vind ik het echter funk? Niet overtuigend. Ik neig dan toch naar het gestoei van Bill. Niet zo geniaal als Roy, maar wel ijzersterk. Ik wacht de reprimande af.

6-3!
0
geplaatst: 7 juni 2011, 00:15 uur
0
Mb.
geplaatst: 7 juni 2011, 00:18 uur
1-0. De saxofoon is me bij Maceo iets te nadrukkelijk aanwezig, waardoor ik het op een bepaald moment zat zal worden. Verder wel een ijzersterk nummer. Daar ligt het niet aan.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 00:32 uur
Kool & the Gang was is en zal waarschijnlijk altijd Funk blijven. In dit geval met wat disco invloeden.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 00:33 uur
thelion schreef:
Kool & the Gang was is en zal waarschijnlijk altijd Funk blijven. In dit geval met wat disco invloeden.
(quote)
No kiddin'
* denotes required fields.