Muziek / Muziekgames / Funk K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2011, 21:53 uur
0
geplaatst: 21 juni 2011, 21:56 uur
0
Mb.
geplaatst: 21 juni 2011, 22:03 uur
3-2. Eigenlijk vind ik die andere 'funkier', maar ach... Use Me vind ik toch beter! 

0
Mb.
geplaatst: 21 juni 2011, 22:41 uur
Ik snap het stemgedrag hier allang niet meer. Zelfs Poeha is nu al de weg kwijt! 
Het blijft zo wel spannend - alhoewel de grote namen domineren, dat dan weer wel.

Het blijft zo wel spannend - alhoewel de grote namen domineren, dat dan weer wel.
0
Mb.
geplaatst: 21 juni 2011, 22:53 uur
De laatste paar battles wel, nietwaar dan Freek? 
Ook al had ik geen tijd om te stemmen, maar dat terzijde. Je steunde Bill. Dat is al wat, natuurlijk.

Ook al had ik geen tijd om te stemmen, maar dat terzijde. Je steunde Bill. Dat is al wat, natuurlijk.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 23:48 uur
5-4 tsja Breakestra is een leuke recente ontdekking, maar tegen een van de betere BWs kan ie niet op...
0
geplaatst: 21 juni 2011, 23:57 uur
0-4
Eigenlijk wilde ik een underdogstemmetje uitbrengen, maar Shaft is onweerstaanbaar.
(in welke uitvoering dan ook)
Eigenlijk wilde ik een underdogstemmetje uitbrengen, maar Shaft is onweerstaanbaar.
(in welke uitvoering dan ook)
0
geplaatst: 22 juni 2011, 00:47 uur
Maggot Brain eruit!
Niet grappig! 
Gelukkig is van Gil wel de beste door en wist Bill het nog (nipt
) te redden...
Nu zien wat we hier nog kunnen betekenen:
2-5
Niet grappig! 
Gelukkig is van Gil wel de beste door en wist Bill het nog (nipt
) te redden...Nu zien wat we hier nog kunnen betekenen:
2-5
0
geplaatst: 22 juni 2011, 08:51 uur
1-3! Kom op
Mja hoewel Maggot Brain mss als nummer nog net iets beter vind dan One Nation Under a Groove, vind ik het wel terecht dat in een Funk KO de laatste doorgaat. Met de uitschakeling van Galaxy is hij voor mij ook favoriet voor de overwinning, samen met Dove van Cymande...
Mja hoewel Maggot Brain mss als nummer nog net iets beter vind dan One Nation Under a Groove, vind ik het wel terecht dat in een Funk KO de laatste doorgaat. Met de uitschakeling van Galaxy is hij voor mij ook favoriet voor de overwinning, samen met Dove van Cymande...
* denotes required fields.