MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Funk K.O.

zoeken in:

1-0

2-0
R&P: Het eindstation voor Breakestra vrees ik.

Om met kemm te spreken:
kemm schreef:
Niet als het aan mij ligt

2-1

Mb.
3-2. Eigenlijk vind ik die andere 'funkier', maar ach... Use Me vind ik toch beter!

3-3

Mb.
Ik snap het stemgedrag hier allang niet meer. Zelfs Poeha is nu al de weg kwijt!

Het blijft zo wel spannend - alhoewel de grote namen domineren, dat dan weer wel.

Ow
Liggen wij normaal zo op één lijn dan, Max?

Mb.
De laatste paar battles wel, nietwaar dan Freek?

Ook al had ik geen tijd om te stemmen, maar dat terzijde. Je steunde Bill. Dat is al wat, natuurlijk.

Yep, waarheid als een koe

Bill was ook duidelijk beter

5-4 tsja Breakestra is een leuke recente ontdekking, maar tegen een van de betere BWs kan ie niet op...

6-4

teleurstelling alom

0-2 ben alweer van mijn teleurstelling genezen

0-3

0-4

Eigenlijk wilde ik een underdogstemmetje uitbrengen, maar Shaft is onweerstaanbaar.

(in welke uitvoering dan ook)

1-5

Maggot Brain eruit! Niet grappig!
Gelukkig is van Gil wel de beste door en wist Bill het nog (nipt ) te redden...
Nu zien wat we hier nog kunnen betekenen:

2-5

0-3

1-3! Kom op
kemm schreef:
Maggot Brain eruit! Niet grappig!

Mja hoewel Maggot Brain mss als nummer nog net iets beter vind dan One Nation Under a Groove, vind ik het wel terecht dat in een Funk KO de laatste doorgaat. Met de uitschakeling van Galaxy is hij voor mij ook favoriet voor de overwinning, samen met Dove van Cymande...

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.