MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Funk K.O.

zoeken in:
3-3

Spannend...

1-0

3-0
In dit topic zal hip-hop niet vaak punten krijgen van mij. Al is dit natuurlijk wel een goed nummer. Aan de andere kant; ik ken betere van Lyrics Born.

3-1

Staat al 5-1 (tenzij thelion op andere gestemd heeft?)

110. The Fabulous Originals - It Ain't Fair, But It's Fun vs. Lee Fields - Honey Dove

musicfriek schreef:
Staat al 5-1.

Gezien het stemverloop lijkt t me logisch dat thelion Lyrics Born stemt, dus dan is de stand nu 4-2

Ik heb thelion een pm gestuurd. Gezien er toch 7 minuten tussen Titmeister en thelion zitten kan het beide kanten op, dus lijkt het me logisch de stand even zonder zijn stem mee te nemen (ipv te gissen), dan horen we het later wel. Als iemand het intussentijd wil afmaken mag dat ook natuurlijk.

109. The O’Jays - For the Love of Money vs. Lyrics Born & Poets of Rhythm - I Changed My Mind
4-1

110. The Fabulous Originals - It Ain't Fair, But It's Fun vs. Lee Fields - Honey Dove
2-2

109 = 5-1

110 = 2-3

109 = 6-1

110 = 2-4

109 = 7-1

110 = 2-5

0-1

0-2

0-3

0-4

1-1

Is wel geen funk, maar wel veel beter en hij doet hier mee, dus

Edit:

2-1

3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.