Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2012, 16:36 uur
Hmm, dit had de finale moeten zijn. Ik denk wel mijn twee favoriete Pulp-nummers. Nog even denken.
0
geplaatst: 7 november 2012, 16:39 uur
Arrie schreef:
Hmm, dit had de finale moeten zijn. Ik denk wel mijn twee favoriete Pulp-nummers. Nog even denken.
Nadat Something Changed en Seconds eruitvlogen in de vorige ronde voor mij ook de beste 2 die er nog inzitten, volgens mij
0
geplaatst: 7 november 2012, 16:41 uur
Hmmm, mijn ideale finale zou toch wel Disco 2000 Vs. This Is Hardcore zijn 

0
geplaatst: 8 november 2012, 01:09 uur
6-6
Als totale Pulp-leek heb ik maar eens alle kwartfinalisten beluisterd en tot nu toe is nog geen enkel nummer dat ik beter vond, doorgegaan.
Hier is er in ieder geval nog een kans
Ik moet zeggen dat er wel potentie in deze band zit, maar ben er nog niet helemaal wild van. Maar die potentie zorgt er toch voor dat ik toch eens snel in hun albums ga neuzen.
Als totale Pulp-leek heb ik maar eens alle kwartfinalisten beluisterd en tot nu toe is nog geen enkel nummer dat ik beter vond, doorgegaan.
Hier is er in ieder geval nog een kans

Ik moet zeggen dat er wel potentie in deze band zit, maar ben er nog niet helemaal wild van. Maar die potentie zorgt er toch voor dat ik toch eens snel in hun albums ga neuzen.
0
geplaatst: 8 november 2012, 01:34 uur
Poeha schreef:
Ik moet zeggen dat er wel potentie in deze band zit.
Ik moet zeggen dat er wel potentie in deze band zit.

0
geplaatst: 8 november 2012, 09:14 uur
Goed dat stemmer van het eerste uur Starsailor hier de knoop doorhakt.
Halve finales! Tot de 8, met 1 verschil:
1. Disco 2000 vs. Common People
2. F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.LO.V.E. vs. Razzmatazz
Halve finales! Tot de 8, met 1 verschil:
1. Disco 2000 vs. Common People
2. F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.LO.V.E. vs. Razzmatazz
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.