MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
1-2

Wellicht mijn favoriete track van Common.

Lastig, één van mijn favoriete artiesten. So Far to Go is bijna perfect!

1. 6-4 (als dat nog mag)

En de sample van The Light is zo lekker, maar dat is het origineel ook. Runnin' is een top-5 nummer voor mij, dus

2. 2-1

2-2 is dus de stand.

Telt die andere nog? Anders haal ik hem weg.

Nou ja, we gaan maar tot de 5, 1 verschil. Die battle was dus al gespeeld. Je stem doet dus mee voor spek en bonen.

3-2

Heb The Light altijd goed gevonden, maar wel overschat. Op LWfC staan veel betere tracks, vooral wat betreft productie. Ook voor Runnin' geldt trouwens dat ie vooral lekker is maar kent ook niet de genialiteit van bijvoorbeeld de tracks in de battle hiervoor.

Ik vind Runnin' juist echt heerlijk! Een redelijk minimalistische sample die toch duidelijk aanwezig is. Daarbij doet Pharcyde het zo ongelooflijk lekker op die track!

panjoe (moderator)
5-3

5-4

3. Nothing Like This vs. Janet Jackson - Got Til It's Gone

0-1

1-3 (mijn persoonlijke favoriet dus, maar ik verwacht niet dat deze track gaat winnen. Got Til It's Gone is uiteraard ook geweldig)

panjoe (moderator)
2-3

De battles deze ronde zijn maar wat spannend zeg.

4-6
Rhythm & Poetry schreef:
Tempo zit er nu mooi in.

Dit vind ik juist aangezien ik o.a. boodschappen moest doen. Kijk waar we nu al zitten.

4. De La Soul – Stakes is High vs. Common – The Questions

1-0

5-0

5. Common - Time Travelin' (A Tribute To Fela) vs. Erykah Badu - Didn't Cha Know

0-1

1-2 Deze en de vorige battle zijn voor mij makkelijk. Gewoon omdat dit absolute uitschieters zijn. Kandidaten voor de finale? Zeker.

2-3
De vorige was idd een makkie; deze was iets minder makkelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.