MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:

4-3 Ben geen groot fan maar dit zijn toch beide prima tracks

panjoe (moderator)
01. kemm - Gil Scott-Heron
02. Casartelli - Queensrÿche
03. dynamo d - The Alan Parsons Project/Alan Parsons/Eric Woolfson
04. Status Seeker - IQ
05. Laxus11 - Queen
06. vigil: Joe Jackson
07. dix - Swans
08. tip_of.yourstar: Joni Mitchell
09. dazzler: Cocteau Twins
10. Screenager - The Strokes
11. Kees-Jan - Eagles
12. DjFrankie - The Jesus and Mary Chain
13. ArthurDZ - Suede
14. stoepkrijt - Placebo
15. dumb_helicopter - Arcade Fire / Bloc Party
16. uffing - Iron Maiden
17. Marty McFly - Creedence Clearwater Revival/John Fogerty
18. Chevy - Mark Knopfler
19. Justus18 - Frank Zappa/The Mothers of Invention
20. McSavah - Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Palace (Song/Music/Brothers)
21. Arcade Monkeys - Nirvana
22. Kobe bryant fan - Godspeed You Black Emperor!
23. Arrie - Timbaland
24. itchy - Pavement
25. Teunnis - Regina Spektor of Joanna Newsom
26. panjoe - Damon Albarn

Omdat dit een leukere, meer gevarieerde KO oplevert schrap ik de De La Soul KO ten faveure van een Damon Albarn KO .

panjoe (moderator)
4-4

1-1

@panjoe: het is wel zo handig als er ook users zijn die mee willen doen aan een KO. Is er wel iemand geïnteresseerd in Damon Albarn? De overige artiesten/bands zijn niet voor niets redelijk bekend.

Salvadore schreef:

@panjoe: het is wel zo handig als er ook users zijn die mee willen doen aan een KO. Is er wel iemand geïnteresseerd in Damon Albarn?

Ikke wel hoor

Salvadore schreef:
1-1

@panjoe: het is wel zo handig als er ook users zijn die mee willen doen aan een KO. Is er wel iemand geïnteresseerd in Damon Albarn? De overige artiesten zijn niet voor niets redelijk bekend.

Damon Albarn is zo'n beetje de interessantste artiest die er op deze wereld rondloopt. Ga snel even je mond spoelen.

Of weet je niet dat hij van o.a. Blur en Gorillaz is? Zeg dat dan gewoon.

Hij is in elk geval al veel bekender dan Gil Scott-Heron.

En al zou het om een onbekende artiest gaan. Wat dan nog? Gewoon linkjes erbij knallen en het is prima.

Ik heb wel gezien dat hij bij Blur en Gorillaz zit, maar doe dan daar een KO over, en niet over de solo-artiest, lijkt mij dan.

Ik denk dat panjoe zijn naam koos, net omdat hij dan zowel nummers van Blur als Gorillaz, als van al zijn zijprojecten kan nemen. (Heeft hij zelfs wel solonummers?)

Ik deed een J Dilla-k.o., daarbij gebruikte ik ook gewoon nummers van Common, The Roots, De La Soul, Janet Jackson en meer. Dat gaat Poeha neem ik aan ook doen. En dat maakt een k.o. zelfs wat interessanter vind ik.

Ik vind het verschil tussen Blur en Gorillaz behoorlijk groot, om die twee nu tegenover elkaar te zetten ... maar als er deelnemers zijn zal het wel OK zijn. Het lijkt mij een ander spel.

panjoe (moderator)
Exact wat kemm en R&P zeggen .

En 4-2.

panjoe (moderator)
1-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:08 uur

geplaatst: vandaag om 15:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.