Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 maart 2013, 13:23 uur
Uhm... nee, de juiste!
Pleister op de wonde voor de vroegtijdige uitschakeling van klasbakken als Common Ground en The Narrow Margin.
Pleister op de wonde voor de vroegtijdige uitschakeling van klasbakken als Common Ground en The Narrow Margin.
0
geplaatst: 1 april 2013, 09:46 uur
Halve finale (tot de 4, 2 verschil):
1. Outer Limits (The Wake) vs. Widow's Peak (The Wake)
2. The Wrong Side of Weird (The Seventh House) vs. The Last Human Gateway (Tales from the Lush Attic)
1. Outer Limits (The Wake) vs. Widow's Peak (The Wake)
2. The Wrong Side of Weird (The Seventh House) vs. The Last Human Gateway (Tales from the Lush Attic)
0
geplaatst: 1 april 2013, 12:26 uur
0
geplaatst: 1 april 2013, 19:01 uur
1-2 voor de spanning (en anders wordt het wel een erg jaren '80 feestje).
0
geplaatst: 2 april 2013, 09:16 uur
Hmmm, The Seventh House is na Frequency mijn favoriete IQ-album maar waarom het titelnummer, Zero Hour en Guiding Light allang zijn afgevallen en dit nummer ten koste van The Last Human gateway de finale haalt is me om eerlijk te zijn een raadsel.
0
geplaatst: 2 april 2013, 10:01 uur
Het blijft toch moeilijk vergelijken, IQ uit begin jaren '80 en IQ uit begin jaren'00. Op zich wel mooi dat er 2 nummers uit die periode tegen elkaar komen te staan.
0
geplaatst: 2 april 2013, 17:52 uur
De grote finale (tot de 5, 2 verschil):
Widow's Peak (The Wake) vs. The Wrong Side of Weird (The Seventh House)
0-1
Widow's Peak (The Wake) vs. The Wrong Side of Weird (The Seventh House)
0-1
0
geplaatst: 2 april 2013, 20:06 uur
0-3
Overigens geeft dit fraaie orkestje op 26 april een concert in Ulft. Das lekker in de buurt bij me dus ik heb maar vast een kaartje gekocht. Dat wordt genieten!
Overigens geeft dit fraaie orkestje op 26 april een concert in Ulft. Das lekker in de buurt bij me dus ik heb maar vast een kaartje gekocht. Dat wordt genieten!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 april 2013, 20:10 uur
vigil schreef:
Is Ulft de nieuwe centrum der prog in Nederland?
Is Ulft de nieuwe centrum der prog in Nederland?
Ik kan me uit een vorig leven nog herinneren dat Knight Area er nog wel eens opgetreden heeft. Dit nieuwsfeitje werd toen uiteraard wel vergezeld van de teleurgestelde uitroep dat het 37e KA-optreden in een jaar toch wat weinig bezoekers trok.
0
geplaatst: 2 april 2013, 20:18 uur
Zou ik niet erg vinden. Zoals ik al zei, voor mij is het lekker dichtbij. Wat dat betreft is de Boerderij in Zoetermeer toch een stukje verder voor mij.
0
geplaatst: 2 april 2013, 21:05 uur
op zijn minst drie mensen hier zijn knettergek
3-3
De afgelopen vijf concerten van IQ in Nederland heb ik bijgewoond maar Ulft sla ik lekker eens over
3-3
De afgelopen vijf concerten van IQ in Nederland heb ik bijgewoond maar Ulft sla ik lekker eens over
0
geplaatst: 3 april 2013, 17:43 uur
Krijg ik een pm of ik wil stemmen maar waar kan ik nog uit stemmen?
0
geplaatst: 3 april 2013, 17:48 uur
Als ik uit deze 2 nummers nog maar kan kiezen dan natuurlijk voor Widow's peak
Dus dan is het 4-3?
Dus dan is het 4-3?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.