Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2013, 20:32 uur
Inderdaad,
5-3
7. Scandal Vs. First Kiss
First Kiss, van wie? Brian May dus...
5-3
7. Scandal Vs. First Kiss
First Kiss, van wie? Brian May dus...
0
geplaatst: 9 april 2013, 20:35 uur
Furia soundtrack van Brian May (na een tijdje zoeken)
maar nog niet gehoord.
maar nog niet gehoord.
0
geplaatst: 9 april 2013, 20:41 uur
op grooveshark staat hij wel, maar het is een echt soundtracknummer met orkest. Het is dat er bij het commentaar hier op Musicmeter staat dat hij echt van deze Brian May is, anders had hij volgens mij bij die soundtrack Brian May gemoeten, oftewel Brian May (II)
1-0
1-0
0
geplaatst: 9 april 2013, 21:56 uur
Wat een grapjas die laxus. Ik zit me een ongeluk naar Otro Lugar te zoeken, is het gewoon Another World van Brian May in het spaans. Het doet het nummer trouwens geen goed. Julio Iglesias smartlappen zijn er al zat.
0
geplaatst: 9 april 2013, 21:59 uur
Tribal Gathering schreef:
Wat een grapjas die laxus. Ik zit me een ongeluk naar Otro Lugar te zoeken, is het gewoon Another World van Brian May in het spaans.
Wat een grapjas die laxus. Ik zit me een ongeluk naar Otro Lugar te zoeken, is het gewoon Another World van Brian May in het spaans.

0
geplaatst: 9 april 2013, 23:06 uur
Tribal Gathering schreef:
Wat een grapjas die laxus. Ik zit me een ongeluk naar Otro Lugar te zoeken, is het gewoon Another World van Brian May in het spaans. Het doet het nummer trouwens geen goed. Julio Iglesias smartlappen zijn er al zat.
Haha ja had ik beter moeten nachecken, die word dan gewoon vervangen door Another World

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.