Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2013, 00:56 uur
0-0-2
Bij het intro van Darklands dacht ik even een nieuw nummer van The Boss ontdekt te hebben, maar da ken hier nie
.
Mooi trio, zeg.
Bij het intro van Darklands dacht ik even een nieuw nummer van The Boss ontdekt te hebben, maar da ken hier nie
.Mooi trio, zeg.
0
geplaatst: 30 september 2013, 22:43 uur
0-0-1
Here Comes Alice er nu al uit? Vind ik een van hun beste nummers!
Here Comes Alice er nu al uit? Vind ik een van hun beste nummers!

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 september 2013, 22:58 uur
0-0-2 alle drie weer goed Between planets is subliem !!
0
geplaatst: 30 september 2013, 23:45 uur
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 00:04 uur
0-1-4
Between Planets, maar vooral Blues From A Gun...prachtige ontdekkingen
Veel beter dan het op MuMe bekendere werk van de band, als ik dat al mag opmerken als non-kenner

Veel beter dan het op MuMe bekendere werk van de band, als ik dat al mag opmerken als non-kenner

0
geplaatst: 1 oktober 2013, 00:06 uur
Poeha schreef:
Veel beter dan het op MuMe bekendere werk van de band.

Veel beter dan het op MuMe bekendere werk van de band.
Automatic is dan ook met afstand hun beste album.

0
geplaatst: 1 oktober 2013, 00:08 uur
Ik zag het net, beiden van hetzelfde album en dan ook nog eens opeenvolgende nummers 
Eens zien of het in aanmerking kan komen om mee te doen aan (als het zover is) dazzler's topic Classic Albums (1989-1992)

Eens zien of het in aanmerking kan komen om mee te doen aan (als het zover is) dazzler's topic Classic Albums (1989-1992)

0
geplaatst: 1 oktober 2013, 00:21 uur
Poeha schreef:
Ik zag het net, beiden van hetzelfde album en dan ook nog eens opeenvolgende nummers

Mijn nominatie heeft ie anders wel al! Automatic krijgt van mij een dikke 5*, en dat terwijl hun twee klassiekers op 4* staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.