Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2011, 15:32 uur
0-7
Dit ziet er wel erg troosteloos uit voor Losing Touch. Dat verdient dit nummer nou ook weer niet.
Dit ziet er wel erg troosteloos uit voor Losing Touch. Dat verdient dit nummer nou ook weer niet.
0
geplaatst: 21 december 2011, 15:52 uur
Nee vond ik ook al
Maar toch heb ik de voorkeur aan Bones gegeven.
Maar toch heb ik de voorkeur aan Bones gegeven.
0
geplaatst: 21 december 2011, 15:55 uur
stoepkrijt schreef:
0-7
0-7
Je geeft er desondanks toch ook nog mooi een puntje extra bij voor Bones terwijl het anders toch niets meer had uitgemaakt als je nu nog een eerreddend puntje voor Losing Touch had gegeven. Dus zo enorm zal je medelijden tov het nummer nu ook weer niet zijn.

0
geplaatst: 21 december 2011, 15:57 uur
dumb_helicopter schreef:
Je geeft er desondanks toch ook nog mooi een puntje extra bij voor Bones terwijl het anders toch niets meer had uitgemaakt als je nu nog een eerreddend puntje voor Losing Touch had gegeven. Dus zo enorm zal je medelijden tov het nummer nu ook weer niet zijn.
Dan moet ik Bones weer tekortdoen (quote)
Nee, ik houd het liever zo eerlijk mogelijk 
0
geplaatst: 21 december 2011, 15:59 uur
Hopelijk ontlopen nummers als Andy, You're a Star, Glamorous Indie Rock & Roll en This Is Your Life elkaar. Met een gunstige loting zouden die nog heel ver kunnen komen en dat zou zonde zijn. Want dit zijn nou niet bepaald hun grootste meesterwerken 

0
geplaatst: 21 december 2011, 16:27 uur
DERDE RONDE!!! 
(tot de 7, minimaal 2 punten verschil)
1. Andy, You're a Star - Sam’s Town
2. When You Were Young - Tranquilize
3. Spaceman - This Is Your Life
4. Jenny Was a Friend of Mine - Mr. Brightside
5. All These Things That I've Done - A Dustland Fairytale
6. Glamorous Indie Rock and Roll - Bones
0
geplaatst: 21 december 2011, 16:37 uur
0-4
Sam's Town is langzaam maar zeker uitgegroeid tot een van mijn favoriete Killers-songs dus dit is een uitgemaakte zaak.
Sam's Town is langzaam maar zeker uitgegroeid tot een van mijn favoriete Killers-songs dus dit is een uitgemaakte zaak.
0
geplaatst: 21 december 2011, 17:00 uur
Marty McFly schreef:
Ja, maar "Tranquilize" is potverdorie met Ome Lou!
Daarom juist! Ja, maar "Tranquilize" is potverdorie met Ome Lou!
Lou 'Grafstem' Reed 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.