MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
dix
2-1

Tijd voor de volgende?

DjFrankie (moderator)
Justus zelf heeft nog niet gestemd

Wat mij betreft mag een ieder 24 uur na de laatste stem gewoon een nieuwe battle plaatsen. Gelukkig heb ik een voorkeur voor de eerste, want anders hadden jullie nog 24 uur moeten wachten:

4-1

4 Tarmac a Gris-Gris - DI-1-9026

DjFrankie (moderator)
0-1 zal wel geen verrassing zijn

dix
0-4

DjFrankie (moderator)
0-3

dix
0-4

DjFrankie (moderator)
0-1

tangmaster
0-3

dix
0-4

DjFrankie (moderator)
1-0 sterk nummer toch dit

DjFrankie (moderator)
Ik zag net dat deze ballad uit 2010 komt toch maar eens beluisteren, is dit nummer representatief voor het album Justus?

Toen ik mij aanmeldde voor het topic was het album Hide nog niet verschenen en schreef ik dat ik hoopte dat er in de tussentijd niet al te veel nieuw materiaal zou verschijnen. Daar heb ik spijt van. Hole en Nail zijn de topalbums, maar naarmate ik vaker naar Hide luister heeft hij zijn oude niveau hervonden. "Here comes the rain", vind ik ook steeds sterker naarmate ik het vaker hoor. Aan de andere kant ging Cosmetics er met 4-0 af tegen Flashback.
Kortom: het nummer is niet representatief voor het album, maar het is wel Foetus' beste album sinds Nail en jouw voorkeuren inschattend misschien zijn beste op Wiseblood na.

Zijn er nog stemmers?

dix
3-1

toch vind ik Steroïd Maximus eigenlijk wel leuk

Steroid Maximus is ontegenzeggelijk leuk, maar "Hide" is zo'n ongelooflijk sterk album.

tangmaster
4-1

8 Today I Started Slogging Again - Anything (Viva!)

De grooveshark-link voor die eerste verwijst naar de verzamelaar Sink, maar het nummer zelf verscheen oorspronkelijk in 1981 op 12 inch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.