Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2012, 17:49 uur
Wat mij betreft mag een ieder 24 uur na de laatste stem gewoon een nieuwe battle plaatsen. Gelukkig heb ik een voorkeur voor de eerste, want anders hadden jullie nog 24 uur moeten wachten:
4-1
4 Tarmac a Gris-Gris - DI-1-9026
4-1
4 Tarmac a Gris-Gris - DI-1-9026
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 31 januari 2012, 21:09 uur
Ik zag net dat deze ballad uit 2010 komt toch maar eens beluisteren, is dit nummer representatief voor het album Justus?
0
geplaatst: 31 januari 2012, 21:35 uur
Toen ik mij aanmeldde voor het topic was het album Hide nog niet verschenen en schreef ik dat ik hoopte dat er in de tussentijd niet al te veel nieuw materiaal zou verschijnen. Daar heb ik spijt van. Hole en Nail zijn de topalbums, maar naarmate ik vaker naar Hide luister heeft hij zijn oude niveau hervonden. "Here comes the rain", vind ik ook steeds sterker naarmate ik het vaker hoor. Aan de andere kant ging Cosmetics er met 4-0 af tegen Flashback.
Kortom: het nummer is niet representatief voor het album, maar het is wel Foetus' beste album sinds Nail en jouw voorkeuren inschattend misschien zijn beste op Wiseblood na.
Kortom: het nummer is niet representatief voor het album, maar het is wel Foetus' beste album sinds Nail en jouw voorkeuren inschattend misschien zijn beste op Wiseblood na.
0
geplaatst: 2 februari 2012, 20:14 uur
Steroid Maximus is ontegenzeggelijk leuk, maar "Hide" is zo'n ongelooflijk sterk album.
0
geplaatst: 3 februari 2012, 17:18 uur
8 Today I Started Slogging Again - Anything (Viva!)
De grooveshark-link voor die eerste verwijst naar de verzamelaar Sink, maar het nummer zelf verscheen oorspronkelijk in 1981 op 12 inch.
De grooveshark-link voor die eerste verwijst naar de verzamelaar Sink, maar het nummer zelf verscheen oorspronkelijk in 1981 op 12 inch.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.