MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
Graag gedaan en ondanks de zo nu en dan stroperige stemrondes vond ik ik het leuk om te doen. Anything verraste me met het bereiken van de finale. Van de 8 kwartfinalisten had ik alleen "Pusher" Jones en Wash It All Off niet verwacht.

Na 17 maanden ben ik dan eidenlijk aan de beurt De startlijst voor de Arctic Monkeys KO heb ik al klaar, dus ik zal hem zo opstarten.

Welkom bij de Arctic Monkeys KO!

Omdat Arctic Monkeys nog niet zo gek veel albums heeft uitgebracht wil ik graag al hun albumtracks mee laten doen. Dat levert 47 nummers op. Daar voeg ik de non-album single Leave Before the Lights Come On (toevallig een van mijn favorieten ) aan toe en dan kunnen we met 48 nummers van start.
In de eerste ronde spelen we met battles van drie waarvan er steeds een afvalt. Vanaf ronde 2 is het gewoon 1 tegen 1.

Dit is de loting voor ronde 1:

1. Brianstorm vs. Do Me a Favour vs. Leave Before the Lights Come On
2. The Hellcat Spangled Shalalala vs. I Bet You Look Good on the Dancefloor vs. The Bad Thing
3. Fake Tales of San Francisco vs. You Probably Couldn't See for the Lights But You Were Staring Straight at Me vs. This House Is a Circus
4. She's Thunderstorms vs. A Certain Romance vs. When the Sun Goes Down
5. Red Light Indicates Doors Are Secured vs. Only Ones Who Know vs. Pretty Visitors
6. Perhaps Vampires Is a Bit Strong But... vs. Fluorescent Adolescent vs. Black Treacle
7. Love Is a Laserquest vs. Fire and the Thud vs. Reckless Serenade
8. Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair vs. Balaclava vs. Riot Van
9. All My Own Stunts vs. Secret Door vs. Library Pictures
10. Dancing Shoes vs. Still Take You Home vs. The Jeweller's Hands
11. Cornerstone vs. Potion Approaching vs. Teddy Picker
12. Crying Lightning vs. Mardy Bum vs. Suck It and See
13. Dance Little Liar vs. My Propeller vs. From the Ritz to the Rubble
14. If You Were There, Beware vs. D Is for Dangerous vs. Old Yellow Bricks
15. Dangerous Animals vs. Brick by Brick vs. 505
16. Piledriver Waltz vs. The View from the Afternoon vs. That's Where You're Wrong

Geef een punt aan je minst favoriete nummer.
Het eerste nummer met 5 stemmen valt af.

Jullie zijn vrij om nieuwe battles te plaatsen, zolang jullie het loten maar aan mij overlaten

1. Brianstorm vs. Do Me a Favour vs. Leave Before the Lights Come On

1-0-0

Ik heb Brianstorm nooit zo bijzonder geworden dus tegen twee persoonlijke favorieten maakt hij geen schijn van kans.

Leuke Ko

1-1-0

DjFrankie (moderator)
1-3-1

Arctic Monkeys! Leuk om daar een K.O. van te doen
2-3-1

the lion, je doet het verkeerd, je moet een punt aan je minst favoriete nummer geven, nu geef je er twee.

Ik reken de punten van the lion even niet mee:

2-4-1

De juiste stand is nu:

3-4-1

En Lion mag nog stemmen als hij wil. Op het slechtste nummer.

Snoeperd schreef:
the lion, je doet het verkeerd, je moet een punt aan je minst favoriete nummer geven, nu geef je er twee.

Aha oke.......

3-5-1

2. The Hellcat Spangled Shalalala vs. I Bet You Look Good on the Dancefloor vs. The Bad Thing

2-0-0

DjFrankie (moderator)
5-0-0

DjFrankie (moderator)
3. Fake Tales of San Francisco vs. You Probably Couldn't See for the Lights But You Were Staring Straight at Me vs. This House Is a Circus

0-1-0
Shalala werd wel heel hard afgemaakt

0-1-1

De eerste twee zijn geweldig!

1-1-1

1-1-2

DjFrankie (moderator)
1-3-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:38 uur

geplaatst: vandaag om 21:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.