MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
Cornerstone is erg leuk, maar When the Sun Goes Down is toch eigenlijk wel hét nummer van de Monkeys.

0-3

0-4 natuurlijk. Het zou mij verbazen als de halve finale niet bestaat uit één album.

Vlak Crying Lightning en Brianstorm niet uit hoor! En Red Light Indicates Doors are Secured (weliswaar een van mijn favorieten van dat album) heeft volgens mij geen al te beste papieren. Kijk maar eens naar het aantal voorkeursstemmen bij het album.

3. Crying Lightning vs. Red Light Indicates Doors Are Secured

1-0

1-1
stoepkrijt schreef:
En Red Light Indicates Doors are Secured (weliswaar een van mijn favorieten van dat album) heeft volgens mij geen al te beste papieren. Kijk maar eens naar het aantal voorkeursstemmen bij het album.

Daar had ik niet aangedacht. Tsja Crying Lightning is ook erg goed.

tsjong schreef:
Crying Lightning is ook erg goed.
Steengoed!

2-2

7-4

Beide top, maar Crying Lightning toch ietsje topper.

En ook een geweldige battle:

Brianstorm vs. Mardy Bum

1-0 (kantje boord)

3-2

Heel duidelijk.

sdr
3-3

Goede uitslagen deze ronde

Deze laatste battle is toch wel de meest pijnlijke tot nu toe... Mijn topfavortiet eruit. Ik heb de afgelopen anderhalf uur nota bene zitten studeren Had ik dat maar niet gedaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:55 uur

geplaatst: vandaag om 17:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.