Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2012, 17:02 uur
Cornerstone is erg leuk, maar When the Sun Goes Down is toch eigenlijk wel hét nummer van de Monkeys.
0-3
0-3
0
geplaatst: 6 maart 2012, 17:10 uur
0-4 natuurlijk. Het zou mij verbazen als de halve finale niet bestaat uit één album.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 17:15 uur
Vlak Crying Lightning en Brianstorm niet uit hoor! En Red Light Indicates Doors are Secured (weliswaar een van mijn favorieten van dat album) heeft volgens mij geen al te beste papieren. Kijk maar eens naar het aantal voorkeursstemmen bij het album.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 17:26 uur
3. Crying Lightning vs. Red Light Indicates Doors Are Secured
1-0
1-0

0
geplaatst: 6 maart 2012, 17:41 uur
1-1
Daar had ik niet aangedacht. Tsja Crying Lightning is ook erg goed.
stoepkrijt schreef:
En Red Light Indicates Doors are Secured (weliswaar een van mijn favorieten van dat album) heeft volgens mij geen al te beste papieren. Kijk maar eens naar het aantal voorkeursstemmen bij het album.
En Red Light Indicates Doors are Secured (weliswaar een van mijn favorieten van dat album) heeft volgens mij geen al te beste papieren. Kijk maar eens naar het aantal voorkeursstemmen bij het album.
Daar had ik niet aangedacht. Tsja Crying Lightning is ook erg goed.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 18:02 uur
0
geplaatst: 6 maart 2012, 20:59 uur
7-4
Beide top, maar Crying Lightning toch ietsje topper.
En ook een geweldige battle:
Brianstorm vs. Mardy Bum
1-0 (kantje boord)
Beide top, maar Crying Lightning toch ietsje topper.
En ook een geweldige battle:
Brianstorm vs. Mardy Bum
1-0 (kantje boord)
0
geplaatst: 7 maart 2012, 11:05 uur
Deze laatste battle is toch wel de meest pijnlijke tot nu toe... Mijn topfavortiet eruit. Ik heb de afgelopen anderhalf uur nota bene zitten studeren
Had ik dat maar niet gedaan.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.