Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2012, 15:56 uur
HALVE FINALES!
1. Sunrise, Sunset vs. Haligh, a Lie, Haligh, Haligh
2. No One Would Riot for Less vs. Poison Oak
Tot de 5, 2 verschil
1. Sunrise, Sunset vs. Haligh, a Lie, Haligh, Haligh
2. No One Would Riot for Less vs. Poison Oak
Tot de 5, 2 verschil
0
geplaatst: 25 juni 2012, 16:02 uur
Oeps, dat moet natuurlijk Haligh, Haligh, a Lie, Haligh zijn.
Overigens had Sunrise, Sunset de KO nog maar net gehaald, omdat ik aan de hand van de voorkeursstemmen bij de albums de nummers koos die meededen. (en alle singles deden automatisch al mee) Wat betreft voorkeursstemmen staat Sunrise, Sunset slechts op de vijfde plaats bij Fevers & Mirrors, dus mocht ik ervoor hebben gekozen (wat best had gekund) om maar vier nummers van dat album te laten meedoen, dan had Sunrise, Sunset niet eens meegedaan. En dan haalt dat nummer zelfs de halve finale...
Overigens had Sunrise, Sunset de KO nog maar net gehaald, omdat ik aan de hand van de voorkeursstemmen bij de albums de nummers koos die meededen. (en alle singles deden automatisch al mee) Wat betreft voorkeursstemmen staat Sunrise, Sunset slechts op de vijfde plaats bij Fevers & Mirrors, dus mocht ik ervoor hebben gekozen (wat best had gekund) om maar vier nummers van dat album te laten meedoen, dan had Sunrise, Sunset niet eens meegedaan. En dan haalt dat nummer zelfs de halve finale...
0
geplaatst: 26 juni 2012, 09:18 uur
1-2
Gelukkig stemde je op Haligh, Tomas. Anders hadden we op zoek gemoeten naar stemmers.
Gelukkig stemde je op Haligh, Tomas. Anders hadden we op zoek gemoeten naar stemmers.

0
geplaatst: 26 juni 2012, 15:36 uur
Hoe maak je in godsnaam een keuze tussen twee fan-tas-tische pareltjes? Van je hart een steen maken, en eentje achterlaten. Sorry, 'No One Would Riot for Less'.. 
1-4

1-4
0
geplaatst: 26 juni 2012, 18:18 uur
4-4
Het is alleen maar omdat ik gezegd heb dat 'No One Would Riot For Less' moest winnen, dat jullie allemaal zo dwarsliggen, he?
Het is alleen maar omdat ik gezegd heb dat 'No One Would Riot For Less' moest winnen, dat jullie allemaal zo dwarsliggen, he?
0
geplaatst: 26 juni 2012, 23:40 uur
Ik denk niet dat Arrie het goed vindt als ik er ook nog 6-5 van maak 

0
geplaatst: 26 juni 2012, 23:40 uur
En Tomas al helemaal niet. 
Ik ben momenteel stemmers aan het werven, want alle vaste stemmers hebben gestemd.

Ik ben momenteel stemmers aan het werven, want alle vaste stemmers hebben gestemd.

0
geplaatst: 26 juni 2012, 23:53 uur
5-6
No One Would Riot for Less begint mooier, maar Poison Oak is gewoon consistenter.
No One Would Riot for Less begint mooier, maar Poison Oak is gewoon consistenter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.