MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:

5-1-0

15. Life in Technicolor vs. Princess of China vs. Swallowed in the Sea

0-0-0

1-0-0

1-1-0

DjFrankie (moderator)
1-1-1

1-2-1

Allemaal niet veel.

1-3-1

16. God Put a Smile upon Your Face vs. Warning Sign vs. Square One

1-1-0

Met pijn in het hart, dat dan weer wel.

1-1-2

1-1-3

1-1-4

Volgende ronde...

Life in Technicolor II vliegt er genadeloos uit en Life in Technicolor (de korte versie dus) is wel door. Het kan raar lopen.

Het valt me nu ineens op dat See You Soon twee keer heeft meegedaan. In battle 3 en 8. Dat lijkt me niet helemaal te kloppen.

stoepkrijt schreef:
Life in Technicolor II vliegt er genadeloos uit en Life in Technicolor (de korte versie dus) is wel door. Het kan raar lopen.

Dat had ik zelfs nog niet opgemerkt, ik dacht net dat de Life in Technicolor II-versie door was gewoon, maar blijkbaar is het de kortere zonder zang versie. Best wel jammer, de zang heeft een meerwaarde bij het nummer.

Inderdaad jammer. Ik had stiekem verwacht dat dat nummer nog wel eens kon verrassen tijdens dit spel. Niet dus...

1-2-5

Ik zie net een fout in mijn startlijst...erg stom maar ik denk in de haast heb ik See You Soon er 2x ingezet

Dus voor degenen die het nummer heel erg misten...Everything's Not Lost is de vervanger en we spelen battle 8 opnieuw.

KIES DE SLECHTSTE

8. Everything's Not Lost vs. Cemetries of London vs. Lovers in Japan / Reign of Love

0-0-1

1-0-1

El Ninjo schreef:
Ik zie net een fout in mijn startlijst...erg stom maar ik denk in de haast heb ik See You Soon er 2x ingezet

Te veel Excel op je vork de laatste tijd, Erminio

lebowski schreef:
Te veel Excel op je vork de laatste tijd, Erminio

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:43 uur

geplaatst: vandaag om 02:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.