MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:
2-0

Ozric Spacefolk
Buckley is dood... Die fuck je niet meer.

2-1

4-1

chevy93 schreef:
(quote)
Child in Time won gewoon de KO van 1970 hoor.

Edit: Bohemian Rhapsody haalde de kwartfinale (verloor van winnaar Born to Run)
Edit2: Hotel California haalde de halve finale. Verloor van verliezend finalist "Heroes".
Edit3: Stairway to Heaven haalde ook de halve finale. Verloor van winnaar Baba O'Riley.
Edit4: Wish You Were Here verloor van verliezend finalist Hurricane in de achtste finales. Overigens: Shine On haalde dat jaar de halve finales en verloor ook van finalist Born to Run.

En dat was de top 6 van de top 2000.

Je vergeet het enorm door Radio 2 gepushte Avond, dat gelukkig helemaal nergens iets klaarspeelt op MuMe...

5-1

Overigens vind ik Avond een stuk mooier dan Hotel California en Child In Time samen... vooral Hotel California vind ik maar weinig voorstellen, maarja, als het hoog in de top 2000 staat, dan blijven mensen er veel op stemmen.

2-0 duidelijk

Ozric Spacefolk
3-0

Ozric Spacefolk schreef:
Je hebt echt een broertje dood aan alle dramatische en bombastische muziek, niet?!?

Ik denk dat wij vuur en water zijn, wat muziek betreft

Ik heb een hekel aan alle muziek die klinkt als "muziek voor kerels" in de oren van grijsaarden die in muziekblaadjes en radiostations zijn blijven vasthouden aan de simplistische muzieksmaak en heldenverering uit hun jeugd.
Ik denk dat er best dingen zijn die we allebei goed vinden hoor, en bombastisch kan ik erg waarderen, maar niet gekoppeld aan vergeelde stoffige bluesrock uit de jaren 70. Volkomen saaie muziek, het bombasme van Bowie daarentegen... ook Queen kan ik best waarderen hoor.

5-0

6-0

Zou één van mijn nominaties geweest zijn als tomatosz het nummer niet al genomineerd had.

6-1.

Hoewel ik Troy eigenlijk beter vind, is Four Seasons toch ook een mooi nummertje.

2-0 Mindere Neil..

Ozric Spacefolk
orbit schreef:
(quote)

Ik heb een hekel aan alle muziek die klinkt als "muziek voor kerels" in de oren van grijsaarden die in muziekblaadjes en radiostations zijn blijven vasthouden aan de simplistische muzieksmaak en heldenverering uit hun jeugd.
Ik denk dat er best dingen zijn die we allebei goed vinden hoor, en bombastisch kan ik erg waarderen, maar niet gekoppeld aan vergeelde stoffige bluesrock uit de jaren 70. Volkomen saaie muziek, het bombasme van Bowie daarentegen... ook Queen kan ik best waarderen hoor.

Ik vind goed, wat ik goed vind... Nu luister ik naar de grijze muziek van Al Stewart... Waarom ik het goed vind, geen idee?!? Waarom lust ik spruitjes maar geen worteltjes?

Ozric Spacefolk
Sorry, Soft Cell en Marilyn Manson hebben dit nummer totaal verpest...

Ik ga voor de ouwe lullenrock... Heerlijk nummer om te coveren en te jammen....

2-1

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Ik vind goed, wat ik goed vind... Nu luister ik naar de grijze muziek van Al Stewart... Waarom ik het goed vind, geen idee?!? Waarom lust ik spruitjes maar geen worteltjes?

Bij mij geldt hetzelfde hoor, maar een deel van de muziek die ik niet lust valt dus heel duidelijk onder die jaren 70 blues/hardrock noemer, dus geen moeite mee om dat genre grotendeels af te schrijven.. ook niet de AOR stroom van na het genre trouwens.

4-1

5-1

En Avond is mooier dan de rest van de top 6 samen.

215. Anathema – Regret vs. Caribou - Melody Day

Pas, 2x niks..

5-3

0-1

0-4

0-5

Ozric Spacefolk
1-5

vind het beiden niks...maar Anathema ligt me duidelijk beter

Gast
geplaatst: vandaag om 04:50 uur

geplaatst: vandaag om 04:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.