Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2011, 13:48 uur
4-1 
Je vergeet het enorm door Radio 2 gepushte Avond, dat gelukkig helemaal nergens iets klaarspeelt op MuMe...

chevy93 schreef:
Edit: Bohemian Rhapsody haalde de kwartfinale (verloor van winnaar Born to Run)
Edit2: Hotel California haalde de halve finale. Verloor van verliezend finalist "Heroes".
Edit3: Stairway to Heaven haalde ook de halve finale. Verloor van winnaar Baba O'Riley.
Edit4: Wish You Were Here verloor van verliezend finalist Hurricane in de achtste finales. Overigens: Shine On haalde dat jaar de halve finales en verloor ook van finalist Born to Run.
En dat was de top 6 van de top 2000.
(quote)
Child in Time won gewoon de KO van 1970 hoor.Edit: Bohemian Rhapsody haalde de kwartfinale (verloor van winnaar Born to Run)
Edit2: Hotel California haalde de halve finale. Verloor van verliezend finalist "Heroes".
Edit3: Stairway to Heaven haalde ook de halve finale. Verloor van winnaar Baba O'Riley.
Edit4: Wish You Were Here verloor van verliezend finalist Hurricane in de achtste finales. Overigens: Shine On haalde dat jaar de halve finales en verloor ook van finalist Born to Run.
En dat was de top 6 van de top 2000.
Je vergeet het enorm door Radio 2 gepushte Avond, dat gelukkig helemaal nergens iets klaarspeelt op MuMe...
0
geplaatst: 25 mei 2011, 14:15 uur
5-1 
Overigens vind ik Avond een stuk mooier dan Hotel California en Child In Time samen... vooral Hotel California vind ik maar weinig voorstellen, maarja, als het hoog in de top 2000 staat, dan blijven mensen er veel op stemmen.

Overigens vind ik Avond een stuk mooier dan Hotel California en Child In Time samen... vooral Hotel California vind ik maar weinig voorstellen, maarja, als het hoog in de top 2000 staat, dan blijven mensen er veel op stemmen.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 14:16 uur
0
geplaatst: 25 mei 2011, 14:33 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Je hebt echt een broertje dood aan alle dramatische en bombastische muziek, niet?!?
Ik denk dat wij vuur en water zijn, wat muziek betreft
Je hebt echt een broertje dood aan alle dramatische en bombastische muziek, niet?!?

Ik denk dat wij vuur en water zijn, wat muziek betreft
Ik heb een hekel aan alle muziek die klinkt als "muziek voor kerels" in de oren van grijsaarden die in muziekblaadjes en radiostations zijn blijven vasthouden aan de simplistische muzieksmaak en heldenverering uit hun jeugd.
Ik denk dat er best dingen zijn die we allebei goed vinden hoor, en bombastisch kan ik erg waarderen, maar niet gekoppeld aan vergeelde stoffige bluesrock uit de jaren 70. Volkomen saaie muziek, het bombasme van Bowie daarentegen...
ook Queen kan ik best waarderen hoor.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 14:36 uur
6-0 
Zou één van mijn nominaties geweest zijn als tomatosz het nummer niet al genomineerd had.

Zou één van mijn nominaties geweest zijn als tomatosz het nummer niet al genomineerd had.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 14:40 uur
6-1.
Hoewel ik Troy eigenlijk beter vind, is Four Seasons toch ook een mooi nummertje.
Hoewel ik Troy eigenlijk beter vind, is Four Seasons toch ook een mooi nummertje.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 14:42 uur
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 mei 2011, 14:46 uur
orbit schreef:
Ik heb een hekel aan alle muziek die klinkt als "muziek voor kerels" in de oren van grijsaarden die in muziekblaadjes en radiostations zijn blijven vasthouden aan de simplistische muzieksmaak en heldenverering uit hun jeugd.
Ik denk dat er best dingen zijn die we allebei goed vinden hoor, en bombastisch kan ik erg waarderen, maar niet gekoppeld aan vergeelde stoffige bluesrock uit de jaren 70. Volkomen saaie muziek, het bombasme van Bowie daarentegen...
ook Queen kan ik best waarderen hoor.
(quote)
ook Queen kan ik best waarderen hoor. Ik vind goed, wat ik goed vind... Nu luister ik naar de grijze muziek van Al Stewart... Waarom ik het goed vind, geen idee?!? Waarom lust ik spruitjes maar geen worteltjes?

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 mei 2011, 14:47 uur
Sorry, Soft Cell en Marilyn Manson hebben dit nummer totaal verpest...
Ik ga voor de ouwe lullenrock... Heerlijk nummer om te coveren en te jammen....
2-1
Ik ga voor de ouwe lullenrock... Heerlijk nummer om te coveren en te jammen....
2-1
0
geplaatst: 25 mei 2011, 14:52 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik vind goed, wat ik goed vind... Nu luister ik naar de grijze muziek van Al Stewart... Waarom ik het goed vind, geen idee?!? Waarom lust ik spruitjes maar geen worteltjes?
(quote)
Ik vind goed, wat ik goed vind... Nu luister ik naar de grijze muziek van Al Stewart... Waarom ik het goed vind, geen idee?!? Waarom lust ik spruitjes maar geen worteltjes?
Bij mij geldt hetzelfde hoor, maar een deel van de muziek die ik niet lust valt dus heel duidelijk onder die jaren 70 blues/hardrock noemer, dus geen moeite mee om dat genre grotendeels af te schrijven.. ook niet de AOR stroom van na het genre trouwens.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 15:07 uur
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 mei 2011, 15:14 uur
1-5
vind het beiden niks...maar Anathema ligt me duidelijk beter
vind het beiden niks...maar Anathema ligt me duidelijk beter
* denotes required fields.