MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:
Beds Are Burning eruit

the viking schreef:
Beds Are Burning eruit

Tegen Zo'n stom Hip-Hop Nummertje

1-0

laxus11 schreef:
(quote)

Tegen Zo'n stom Hip-Hop Nummertje

Waar gaat dat heen met deze wereld.De wansmaak regeert weer.

Lukk0
2-1

2-2

the viking schreef:
(quote)

Waar gaat dat heen met deze wereld.De wansmaak regeert weer.

Laat het R&P Niet horen

2-3

laxus11 schreef:
(quote)

Laat het R&P Niet horen

Beds Are Burning die verliest wansmaak noemen gaat boven mijn pet.

Ozric Spacefolk
3-3

Damn, 2 toppers..

4-3 een van hun betere

Ozric Spacefolk
Wu-tang is wansmaak... Krankzinnig hoe dat zo bekend heeft kunnen worden. Mijn mening, overigens...

DjFrankie (moderator)
6-3

hoi123 schreef:
(quote)

Beds Are Burning die verliest wansmaak noemen gaat boven mijn pet.

Net alsof Wu-Tang Clan zo goed is

223. Atmosphere - The Last to Say vs. Booker T & The Mg's - Melting Pot

1-0 De andere is ook dope

Rhythm & Poetry schreef:
Ja.

Nee

1-1

laxus11 schreef:
Net alsof Wu-Tang Clan zo goed is
Kan je mening zijn. En je kan Beds Are Burning ook goed vinden (No shit. ). Maar ik vind het zo fout dat ik echt mijn best moest doen om het nummer af te luisteren. Die zang en het koortje bij het refrein zijn allebei echt walgelijk, net zoals het ongelooflijk storende jaren 80-sfeertje en de kitschy tekst. Wu-Tang heeft een best wel fijne beat, erg goede rapper (s?) en een tekst waar denk ik meer over is nagedacht dan over eerstgenoemde.

En denk even achter iedere zin die ik zeg 'Vind ik', want anders krijgen we weer een discussie over verschil van mening en dat soort gedoe.

1-2

hoi123 schreef:
(quote)
Kan je mening zijn. En je kan Beds Are Burning ook goed vinden (No shit. ). Maar ik vind het zo fout dat ik echt mijn best moest doen om het nummer af te luisteren. Die zang en het koortje bij het refrein zijn allebei echt walgelijk, net zoals het ongelooflijk storende jaren 80-sfeertje en de kitschy tekst. Wu-Tang heeft een best wel fijne beat, erg goede rapper (s?) en een tekst waar denk ik meer over is nagedacht dan over eerstgenoemde.

En denk even achter iedere zin die ik zeg 'Vind ik', want anders krijgen we weer een discussie over verschil van mening en dat soort gedoe.

Ach Hip-Hop is gewoon niet mijn favoriete muziek maar laten we er over ophouden oké

1-3

DjFrankie (moderator)
1-5

Erg moeilijk, deze. Ga toch maar voor de underdog.

2-5

2-6

224. Dead Boys - Sonic Reducer vs. Jedi Mind Tricks - Uncommon Valor (A Vietnam Story)

YouTube - ‪Dead Boys "Sonic Reducer"‬‏ vs. YouTube - ‪Jedi Mind Tricks- Uncommon Valor (A Vietnam Story)‬‏

Gast
geplaatst: vandaag om 11:23 uur

geplaatst: vandaag om 11:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.