Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
Yann Samsa
geplaatst: 5 juni 2011, 16:01 uur
laxus11 schreef:
Nee Orbital is veel aan
(quote)
Nee Orbital is veel aan
Tuurlijk, deze zag ik aankomen... Want Orbital is elektronische muziek en dat is per definitie slecht, hé laxus? Net als Hip-hop; dat ze dat muziek durven noemen, hé laxus?!
......
Man, jij komt met de dag voorspelbaarder en vervelender. Nu ja, als jij je grenzen niet wil verleggen - mij niet gezien.
'Ieder z'n smaak' zeggen ze wel eens, dus ik ben blij dat jij het saaie gedeelte op je neemt - meer goede en variërende muziek voor de anderen

Orbital

0
geplaatst: 5 juni 2011, 16:03 uur
5-1
En dat elektronische gepiel op de cm2 hoeft van mij ook niet zo.
En dat elektronische gepiel op de cm2 hoeft van mij ook niet zo.

0
geplaatst: 5 juni 2011, 16:13 uur
Ferre Clabau schreef:
Tuurlijk, deze zag ik aankomen... Want Orbital is elektronische muziek en dat is per definitie slecht, hé laxus? Net als Hip-hop; dat ze dat muziek durven noemen, hé laxus?!
......
Man, jij komt met de dag voorspelbaarder en vervelender. Nu ja, als jij je grenzen niet wil verleggen - mij niet gezien.
'Ieder z'n smaak' zeggen ze wel eens, dus ik ben blij dat jij het saaie gedeelte op je neemt - meer goede en variërende muziek voor de anderen

Orbital
(quote)
......

Orbital
Orbital vind ik gewoon weinig aan, mag ik daar niets over zeggen dan.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 juni 2011, 16:14 uur
laxus11 schreef:
(quote)
van mij wel!
Doen anderen weer over classic rock en blues rock.
2-0 voor Rush (heerlijke progrock)
0
geplaatst: 5 juni 2011, 16:16 uur
Ozric Spacefolk schreef:
van mij wel!
(quote)
van mij wel!
Leuk nummer inderdaad

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 juni 2011, 16:37 uur
Rush heeft geweldig veel betere nummers gemaakt. Maar toch...
0
geplaatst: 5 juni 2011, 16:58 uur
Ik heb helemaal niks met hiphop, en progrock is juist wel aan mij besteedt.
4-4
En toch stem ik op Atmosphere!
4-4
En toch stem ik op Atmosphere!
0
Yann Samsa
geplaatst: 5 juni 2011, 17:50 uur
6-7 Atmosphere 
Gr, je wil het niet snappen hé...
Rush is geen progrock

laxus11 schreef:
Gr, je wil het niet snappen hé...
Ozric Spacefolk schreef:
Rush is geen progrock

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 juni 2011, 18:01 uur
(quote)
Rush is geen progrock

Rush = country, natuurlijk...
0
Yann Samsa
geplaatst: 5 juni 2011, 18:17 uur
Ozric Spacefolk schreef:

(quote)

Rush was gewoon een overgangsfase tussen de progressieve rockbands uit de jaren '70 (lees: Yes, Gentle Giant, ...) en de progressieve metal.
Die progressieve metal (lees: Pain Of Salvation, Dream Theater,...) was er nog niet direct - voorbode was de progressieve heavy metal, die nog niet echt vooruistrevend was (lees: Queensrÿche, Fates Warning).
voor die progressieve metal, maar dus NA de progressieve rock had men hardrockbands uit eind jaren '70 - cf. Rush - die de iets hardere rock mengden met symfonische rock.
Graag gedaan

0
geplaatst: 5 juni 2011, 18:35 uur
Ferre Clabau schreef:
voor die progressieve metal, maar dus NA de progressieve rock had men hardrockbands uit eind jaren '70 - cf. Rush - die de iets hardere rock mengden met symfonische rock.
Ik vind de omschrijving 'progrock' helemaal zo slecht nog niet als het gaat over muziek die tussen progressieve rock en progressieve metal in zit.
* denotes required fields.