Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2011, 00:07 uur
64. Billy Joel – Goodnight Saigon vs. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
De Finale
De Finale
0
geplaatst: 10 juni 2011, 01:53 uur
Ik weet niet op welk nummer thelion stemt, maar mijn stem gaat naar Billy Joel, waardoor deze battle in ieder geval gespeeld is.
Op naar de derde ronde
(helaas heb ik nog slechts twee nominaties in de race)
Op naar de derde ronde

(helaas heb ik nog slechts twee nominaties in de race)
0
geplaatst: 10 juni 2011, 02:11 uur
Soul is duidelijk de winnaar tot nu toe, deze editie. Als we naar de artiesten kijken met minimaal drie nummers over:
Stevie Wonder: 4
Pink Floyd: 4
Marvin Gaye: 3
Vrij verrassend als je het mij vraagt.

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 10 juni 2011, 08:58 uur
Jammer had nog op The Zep willen stemmen.
Ik stem stug op de classic rockers, maar ben ook een liefhebber van de 70's soul en funk.
Ik stem dan weer tegen alternative en indierock en new-wave. Dus het zou best wel eens zo kunnen zijn dat ik ook op een hoop soulplaten heb gestemd.
Ik stem stug op de classic rockers, maar ben ook een liefhebber van de 70's soul en funk.
Ik stem dan weer tegen alternative en indierock en new-wave. Dus het zou best wel eens zo kunnen zijn dat ik ook op een hoop soulplaten heb gestemd.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 10:31 uur
Stairway to Heaven verliest van zoiets
. Stairway verdient beter.
. Stairway verdient beter.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 10 juni 2011, 10:37 uur
Het valt me op, dat sommigen zeggen dat bepaalde nummers zijn doodgedraaid.
Als er één nummer is dat doodgedraaid is, dan is het Goodnight Saigon wel.
Goede tekst, maar vervelend nummer, onderhand.
Als er één nummer is dat doodgedraaid is, dan is het Goodnight Saigon wel.
Goede tekst, maar vervelend nummer, onderhand.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 10:42 uur
Ik weet het niet, hoor. Volgens mij hoor ik Stairway to Heaven nog steeds vaker dan Goodnight Saigon. Ze zitten ongeveer in dezelfde categorie. Beiden goede nummers, beiden iets te veel gehoord.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 10:46 uur
Gelukkig heb ik Stairway to Heaven nog lang niet te veel gehoord en is het voor mij nog steeds één van de mooiste nummers ooit.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 11:41 uur
Arrie schreef:
Soul is duidelijk de winnaar tot nu toe, deze editie. Als we naar de artiesten kijken met minimaal drie nummers over:
Mag ook best wel een keertje

0
geplaatst: 10 juni 2011, 11:45 uur
Ferre Clabau schreef:
Ach, we proberen de eer van dat nummer nog enigszins hoog te houden, laat ons lekker

0
geplaatst: 10 juni 2011, 12:13 uur
rock-rick schreef:
Gelukkig heb ik Stairway to Heaven nog lang niet te veel gehoord en is het voor mij nog steeds één van de mooiste nummers ooit.
Ook na een keer luisteren was dat nummer een absolute gruwel geweest, al is Billy Joel dat ook

0
geplaatst: 10 juni 2011, 12:15 uur
Je ziet het ook vaak in dazzler's Greatest Hits/Bits K.O.'s.
Daar komen de grootste hits ("doodgedraaid") vaak niet in de uiteindelijke top 10 van zo'n artiest terecht.
Daar komen de grootste hits ("doodgedraaid") vaak niet in de uiteindelijke top 10 van zo'n artiest terecht.
* denotes required fields.