Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2011, 17:44 uur
Prima nummer van Simon & Garfunkel, maar een te goede tegenstander.
2-5
2-5

0
geplaatst: 13 mei 2011, 18:22 uur
Eigenlijk bij 1-5 al, maar goed.
En waarom plaatsen jullie niet de nieuwe battle?
En waarom plaatsen jullie niet de nieuwe battle?
0
geplaatst: 13 mei 2011, 18:23 uur
0
geplaatst: 13 mei 2011, 19:21 uur
34. Marillion – Fugazi vs. Code 718 - Equinox (Henrik Schwarz Remix)
0
geplaatst: 13 mei 2011, 19:25 uur
1-0 (idd. een niemandalletje...........hoor ook geen evt. link met J.M. Jarre)
0
geplaatst: 13 mei 2011, 19:36 uur
hoi123 schreef:
In één minuut?
In één minuut?
chevy93 schreef:
Laten we maar van het goede in de mens uitgaan en geloven dat hij het nummer van tevoren heeft beluisterd. Evenals zoveel mensen in deze KO. Uiteindelijk komen de bekende namen meestal toch wel boven drijven, of ze nou beluisterd worden of niet.
Laten we maar van het goede in de mens uitgaan en geloven dat hij het nummer van tevoren heeft beluisterd. Evenals zoveel mensen in deze KO. Uiteindelijk komen de bekende namen meestal toch wel boven drijven, of ze nou beluisterd worden of niet.
Hierboven ging het trouwens over laxus11.
Als ik nummers niet ken, beluister ik ze snel even op YouTube/spotify/grooveshark noem maar op.
Ik kan echt na 30 secondes al wel zeggen of ik een nummer leuk vind of niet.
Daarvoor hoef ik een nummer echt niet helemaal tot het end aan te horen.
Maar ik skip dan altijd wel binnen het nummer, zodat ik in ieder geval het begin, middenstuk en einde ken. Want er zijn nummers bij die je verderop alsnog kunnen verbazen zoals o.a. Cantico van Eros Rammazzotti...geweeeeeldig einde.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 19:37 uur
Tja, ieder z'n manier van stemmen natuurlijk. Ik vind dat zelf niet echt de manier. Je mist dan ook bijvoorbeeld dingen als opbouw. Sowieso vind ik het leukst als iedereen gewoon de hele nummers luistert, maar je kan moeilijk controleren.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 19:38 uur
3-3
Daarom luister ik ook niet alleen het begin van een nummer
Maar wees niet bang, als ik een nummer niet ken en als ik het dan ook niet heb beluisterd, zal ik ook zeker niet stemmen. Dat zou pas unfair zijn.
Daarom luister ik ook niet alleen het begin van een nummer

Maar wees niet bang, als ik een nummer niet ken en als ik het dan ook niet heb beluisterd, zal ik ook zeker niet stemmen. Dat zou pas unfair zijn.
* denotes required fields.