MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:
1-0

1-1

2-1

Eitje voor Cohen.

Masimo schreef:
2-1

Eitje voor Cohen.

Hoop het toch niet

4-1

4-2

Yann Samsa
5-2 deze is makkelijk zeg...! Cohen Suzanne

Arrie schreef:
(quote)

"The song was inspired, both musically and for Fogerty's vocal delivery, by 1950s rock n' roll songs, particularly those by Little Richard. In October 1972, the company that held the publishing rights to Richard’s "Good Golly, Miss Molly" felt that "Travelin' Band" bore enough similarities to warrant a plagiarism lawsuit that was later settled out of court."

I rest my case.

Ik kende dat stuk ook, maar ben het er voor het grootste gedeelte niet mee eens, vandaar dat ik ook zei dat het er niet op leek.

5-3 saaie liedjes schrijver pur sang

En Mercy Mercy Me eruit tegen Heroes, wat een prima nummer is, maar niet op kan tegen Gaye's song.

6-4

Poeha schreef:
(quote)

Ik kende dat stuk ook, maar ben het er voor het grootste gedeelte niet mee eens, vandaar dat ik ook zei dat het er niet op leek.

Het ligt er echt ontzettend dik bovenop. Je moet voor de gein eens het album Here's Little Richard helemaal luisteren en dan Travelin' Band opzetten. Echt overduidelijk.

Yann Samsa
Poeha schreef:
5-3
Saaie liedjes schrijver pur sang

Stem maar gauw op Superramp

Deed ik dat dan niet? Want dan moet ik er snel 6-5 van maken

Ferre Clabau schreef:
(quote)

Stem maar gauw op Superramp

Cohen

voor de

24. Faithless – Insomnia vs. Stevie Wonder - Sir Duke

0-1

Het is nu wel leuk geweest met Insomnia.

Voor de Voor de

0-2 Eens met arrie

voor de voor de voor de

0-3 eensch met Arrie en Laxus11 (huh?)

voor de voor de voor de voor de

Yann Samsa
laxus11 schreef:
(quote)

Cohen

Tja, als z'n poëtische teksten je petje te boven gaan en jij geen laagje glazuur op je muziek wil missen; blijf dan inderdaad lekker luisteren naar hetgeen nu in je top tien staat

0-4 Acts uit hetzelfde 'genre' als Faithless, maar duizend malen beter, liggen er reeds lang uit.

laxus11 schreef:
voor de voor de voor de voor de

Nou bedtijd, kinderen...

Ferre Clabau schreef:
(quote)

Ik weet dat ik niet mag, en ik wil niet te hipster klinken - maar het wordt me iets te veel:
Tja, als z'n poëtische teksten je petje te boven gaat en jij geen laagje glazuur op je muziek wil missen; blijf dan inderdaad lekker luisteren naar hetgeen nu in je top tien staat

0-4 Acts uit hetzelfde 'genre' als Faithless, maar duizend malen beter, liggen er reeds lang uit - wat doet dit hier nog.

Blijf ik zeker doen Ferre
Ik blijf lekker Queen , AC/DC, Beatles en Rolling Stones Luisteren

0-5

0-6

1-6

Insomnia is een magnifieke song, waar geen nummer van de licht overgewaardeerde Stevie tegenop kan.
Maar ik sta daar alleen in zo te zien

Gast
geplaatst: vandaag om 12:56 uur

geplaatst: vandaag om 12:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.