MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:
3-8

Jammer van Bob Maar Marvin is ook goed

Eh, ik zie een andere battle 31 in loting-topic, deze:

31. The Cure - Pictures of You vs. Pink Floyd – Us and Them

Kees-Jan schreef:
Hoi hoi123, er zit een foutje in je lijst wat betreft twee van mijn nominaties.

Johnny Cash (When the Man Comes Around) heeft zijn battle gewonnen tegen the Cure (Pictures of You) en Otis Redding (These Arms of Mine) heeft zijn battle verloren tegen Pink Floyd ( Goodbye Blue Sky).

Johnny Cash in de loting invullen op de plaats van the Cure (battle 31) en Pink Floyd op de plaats van Otis Redding (battle 7)?

laxus11 schreef:
Jammer van Bob Maar Marvin is ook goed

Bob Marley heeft N.B. een muziekgenre geintroduceerd midden jaren 70 in ons land.
Meer niet...........

Dan moet het volgens mij zijn:

31. Johnny Cash - When the Man Comes Around vs. Pink Floyd - Us and Them

0-0

Goodbye Blue Sky had in de vorige ronde gewonnen van Pictures of You en niet omgekeerd. Dit had ik fout opgenomen maar later ook weer veranderd. Vergeten het te doen in het lotingtopic, sorry voor de verwarring.

Yann Samsa
sheep67 schreef:
(quote)

Bob Marley heeft N.B. een muziekgenre geintroduceerd midden jaren 70 in ons land.
Meer niet...........

Tja, en zonder Marvin was er simpelweg geen Hip-Hop geweest. Elk heeft wel z'n verdiensten. Twee artiesten die respect verdienen, twee songs die staan als een huis... Volgende battle.

thelion schreef:
Dan moet het volgens mij zijn:

31. Johnny Cash - When the Man Comes Around vs. Pink Floyd - Us and Them

0-0
Nope, Cash heeft al verloren van Drive - R.E.M. (battle 7).

kemm schreef:
9-7

7. Johnny Cash - The Man Comes Around vs. R.E.M. – Drive

1-0

klopt dus ook niet.

moet dus zijn

7. Pink Floyd - Goodbye Blue Sky vs - R.E.M. - Drive

0-0

of snap ik er nu ook niets meer van

hoi 123 geeft duidelijkheid aub.

Ze zijn van plek gewisseld, maar dit maakt toch weinig uit? Beide songs waren door naar de volgende ronde en o ze nou tegen R.E.M. of Pink Floyd gaan..

dat maakt wel degelijk uit bij battle 7 zou ik nu voor R.E.M. kiezen en bij 31 voor Johnny Cash.

lijkt mij logisch dat beide battles opnieuw worden gespeeld.

Lijkt me niet. Het is alsnog gewoon willekeurig geloot.

Anyway, nog even 3-9 voor Marvin.

Arrie schreef:
Lijkt me niet. Het is alsnog gewoon willekeurig geloot.

Kan je een willekeurige loting dan willekeurig aanpassen.....????

Als Roeland die twee nummers bewust heeft omgewisseld zouden ze overgespeeld moeten worden, maar daar ga ik niet van uit. Het lot heeft beslist, dus laten we ons daar maar bij neerleggen.

#koen
Conspiracy!!!

1-3

en nu is het bericht waarin de battles overgespeeld worden van hoi123 weer foetsie

4-10

Marvin is terecht door

stoepkrijt schreef:
4-10

Marvin is terecht door

Dat is een ding dat zeker is.......
Nu de kwestie battle 7 en 31 nog.

Als je erover nadenkt; Johnny Cash stond bij de loting eigenlijk voor die van The Cure. En Pink Floyd stond eigenlijk voor die van Otis Redding. Dus eigenlijk lijkt het me inderdaad wel eerlijker om de battles opnieuw te spelen.

Edit: @Stoepkrijt, het is aangepast door mij. (niet bewust, maar dat terzijde) En als het aangepast is, vind ik het wel zo eerlijk om de battles opnieuw te doen. Kan ook niet echt kwaad toch?

Gewoon overspelen dat is wel zo eerlijk

hoi123 schreef:
Als je erover nadenkt; Johnny Cash stond bij de loting eigenlijk voor die van The Cure. En Pink Floyd stond eigenlijk voor die van Otis Redding. Dus eigenlijk lijkt het me inderdaad wel eerlijker om de battles opnieuw te spelen.

duidelijk.

7. Pink Floyd - Goodbye Blue Sky vs - R.E.M. - Drive dus (Sorry deleeuw, had m'n vorige bericht even weggehaald want m'n argumenten waren niet duidelijk genoeg)

1-0

1-1

2-3

hoi123 schreef:
Edit: @Stoepkrijt, het is aangepast door mij. (niet bewust, maar dat terzijde) En als het aangepast is, vind ik het wel zo eerlijk om de battles opnieuw te doen. Kan ook niet echt kwaad toch?

Nee, dat kan zeker geen kwaad. Wel zo eerlijk. En nu heb ik ten minste kans om alsnog te stemmen in deze battles

2-4

#koen
Verdraaid!
#koen schreef:
Conspiracy!!!

1-3

2-5

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.