Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2011, 16:11 uur
En ik ook voor die van mij. 
1. The Waterboys - The Whole Of The Moon vs. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Parts I-V)
0-1

1. The Waterboys - The Whole Of The Moon vs. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Parts I-V)
0-1
0
geplaatst: 12 juni 2011, 16:17 uur
Excusez moi, weer vergeten de punten te noemen.
Tot de 9, 20 minuten battletijd, 2 punten verschil.
Tot de 9, 20 minuten battletijd, 2 punten verschil.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 16:20 uur
Volgende ronde is ook tot de 9, kwartfinale en halve finale tot de 10, finale tot de 11. 

0
geplaatst: 12 juni 2011, 16:57 uur
Ik heb de laatste 32 nummers uit deze KO eens vergeleken met de laatste 32 van de vorige Favoriete Nummers KO. En daar zit ongelofelijk veel verschil tussen!
Er zijn maar 4 artiesten die in beide edities de laatste 32 hebben gehaald (Leonard Cohen, Slint, The Rolling Stones en The Waterboys) en maar twee nummers (Suzanne en Gimme Shelter).
Ik vind het vooral opvallend dat de 'Bruce Springsteen en The Smiths'-enclave nergens meer te bekennen is... Nou ja, een beetje variatie is ook best leuk
Er zijn maar 4 artiesten die in beide edities de laatste 32 hebben gehaald (Leonard Cohen, Slint, The Rolling Stones en The Waterboys) en maar twee nummers (Suzanne en Gimme Shelter).
Ik vind het vooral opvallend dat de 'Bruce Springsteen en The Smiths'-enclave nergens meer te bekennen is... Nou ja, een beetje variatie is ook best leuk

* denotes required fields.