Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2011, 22:02 uur
Je kunt nummers ook van te voren beluisteren. Wat evenzo logisch is, bovendien ben je een aanzienlijk gedeelte tijdens dit spel niet eens online waardoor je toch al de benodigde battles mist. Zo'n 20 minuten grens is daarom vrijwel onzinnig en vertraagt het spel op momenten dat het niet hoeft, daarnaast zorgt het voor verwarring.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 22:09 uur
De enige die verwarring zaait, ben jij.
4-3
niels94 schreef:
Ikzelf vind dit eigenlijk ook een beetje raar en dacht dat het ook anders was. Waarom doen we niet gewoon: minimaal 20 minuten, minimaal 5 stemmen 2 stemmen verschil en het gaat door totdat de volgende battle is geplaatst? Wel zo helder en zo komen misschien ook meer mensen aan bod waardoor het juist representatiever wordt?
Slecht idee, men moet gewoon de nieuwe battle plaatsen als die afgelopen is en niet kinderachtig door gaan met punten geven in de hoop dat hun nummer alsnog doorgaat..Ikzelf vind dit eigenlijk ook een beetje raar en dacht dat het ook anders was. Waarom doen we niet gewoon: minimaal 20 minuten, minimaal 5 stemmen 2 stemmen verschil en het gaat door totdat de volgende battle is geplaatst? Wel zo helder en zo komen misschien ook meer mensen aan bod waardoor het juist representatiever wordt?
4-3
0
geplaatst: 13 mei 2011, 22:13 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Slecht idee, men moet gewoon de nieuwe battle plaatsen als die afgelopen is en niet kinderachtig door gaan met punten geven in de hoop dat hun nummer alsnog doorgaat..Dat laatste is ook niet de bedoeling maar je hebt wel een punt.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 22:22 uur
Aan de andere kant, als zelfs de organisator niet eens de nieuwe battle plaatst... 

0
geplaatst: 13 mei 2011, 22:46 uur
37. X-Ray Spex – Identity vs. Sigur Rós - Untitled #3 (Samskeyti)
0
geplaatst: 13 mei 2011, 22:59 uur
Wat betere kwaliteit: YouTube - X-Ray Spex - Identity
Desondanks: 0-5.
Ik vind het niveau van de nummers wel bijzonder hoog.
Desondanks: 0-5.
Ik vind het niveau van de nummers wel bijzonder hoog.

0
geplaatst: 13 mei 2011, 23:01 uur
0
geplaatst: 13 mei 2011, 23:10 uur
1-1
Ik weet niet wie de nominatie heeft gedaan maar veel dank daarvoor
Ik weet niet wie de nominatie heeft gedaan maar veel dank daarvoor

0
geplaatst: 13 mei 2011, 23:13 uur
1-3
Er is wel erg veel Marillion/Fish genomineerd.
(maar deze is inderdaad mooi)
Er is wel erg veel Marillion/Fish genomineerd.
(maar deze is inderdaad mooi)
0
geplaatst: 13 mei 2011, 23:26 uur
39. TMGS - Northern Skies vs. Johnny Guitar Watson - A Real Mother For Ya
0
geplaatst: 13 mei 2011, 23:28 uur
2-5 
Emorioneel folkpareltje tegen ultrakitsch van de allereerste klasse wat mij betreft.

Emorioneel folkpareltje tegen ultrakitsch van de allereerste klasse wat mij betreft.
* denotes required fields.