Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
#koen
geplaatst: 14 juni 2011, 01:59 uur
Mijn laatste nominatie gesneuveld
Dan maar Slint! (of Massive Attack)
6-5
Dan maar Slint! (of Massive Attack)
6-5
0
geplaatst: 14 juni 2011, 02:18 uur
Helaas dat iedere ronde steeeds het mooiste nummer dat er nog inzat sneuvelt. Zo ook nu met de uitschakeling van Whole of the Moon 
Tja, battle 1 en 2 bevatten de mooiste nummers, battle 3 en 4 stelt weinig voor.
Bij deze battle stem ik 'dan maar' Depeche Mode, maar ik hoop niet dat één van deze nummers wint (dat moet nu dan maar Arcade Fire worden, tegen Leonard Cohen in de finale).
6-6

Tja, battle 1 en 2 bevatten de mooiste nummers, battle 3 en 4 stelt weinig voor.
Bij deze battle stem ik 'dan maar' Depeche Mode, maar ik hoop niet dat één van deze nummers wint (dat moet nu dan maar Arcade Fire worden, tegen Leonard Cohen in de finale).
6-6
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 juni 2011, 09:04 uur
Massive Attack gaat dus echt niet winnen, als het aan mij ligt.
Ben geen Depeche Mode liefhebber, maar het is een mooi nummer.
Ben geen Depeche Mode liefhebber, maar het is een mooi nummer.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 10:11 uur
In ieder ander geval had ik gewoon een
geplaatst, omdat Slint verloren had. Maar van zo'n slap saai nummertje van Depeche Mode is echt
.
geplaatst, omdat Slint verloren had. Maar van zo'n slap saai nummertje van Depeche Mode is echt
.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 10:34 uur
Wat ben ik blij dat ik niet meer heb hoeven stemmen in de laatste battle. Dat was echt onmogelijk geweest, want dit was mijn droomfinale...
Laat het nu Maar Arcade Fire tegen Depeche Mode worden: mijn twee nominaties
Laat het nu Maar Arcade Fire tegen Depeche Mode worden: mijn twee nominaties

0
geplaatst: 14 juni 2011, 11:35 uur
hoi123 schreef:
.
. Dat Angel zover is gekomen, is juist voor mij een raadsel. Nee ik vind dat het minste van wat er nog over is. Juist die van DM is fenomenaal, maar of die gaat winnen, dat betwijfel ik.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 11:50 uur
Gelukkig is dat vervelende monotone nummer van Slint gesneuveld. 

0
geplaatst: 14 juni 2011, 11:51 uur
Juist het tegenovergestelde bij mij, ik snap niet hoe zo'n overgewaardeerd nummer als Enjoy The Silence zo ver kan komen en zelfs winnen van zo'n magistraal nummer als Slint. Ik hoop voor de geloofwaardigheid van deze KO dat DM er dan ook in de halve finale uitligt zodat we toch nog een mooie finale krijgen.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 11:52 uur
Enjoy the Silence is voor mij een kippenvelnummer.Buitencategorie! 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 juni 2011, 11:56 uur
Ik vind de synthpop/dark wave whatever van Depeche Mode helemaal 100x niks en vaak gewoon pure bagger met een rietje, maar het nummer als compositie is zeer genietbaar.
* denotes required fields.