Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1982
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2011, 01:37 uur
Eens met divart, behalve dan dat ik wel degelijk iets tegen het nummer van PhD heb. Als er nog eens een draadje komt met de top 10 van grootste zeiknummers (ideetje?), dan is dit nummer zeker een kandidaat. Jim Diamond solo is trouwens ook een aardige kandidaat.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 01:42 uur
Met Gabriel, ook al heeft hij een paar uitstekende tracks binnen zijn oeuvre, heb ik nooit veel gehad, geef mij de Collins periode van Genesis maar 
En ook in deze battle hebben we absoluut twee kampen.
Ph.D's nummer is voor mij zeker de favoriet hier.

En ook in deze battle hebben we absoluut twee kampen.
Ph.D's nummer is voor mij zeker de favoriet hier.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 01:49 uur
0
geplaatst: 25 mei 2011, 02:11 uur
Hoi Divart 
Tja, helaas zijn we het muzikaal weer eens niet eens met elkaar....
Overigens vind ik wel dat Peter Gabriel fantastische muziek heeft gemaakt (Solsbury Hill en vooral Biko
), maar regelmatig vind ik de melodie in zijn nummers niet mooi genoeg en dan kabbelen die nummers van hem maar door en door. En dat heb ik met dit nummer.
Het nummer van PhD vind ik een heerlijk luchtig nummertje dat mij gewoon vrolijk maakt
.

Tja, helaas zijn we het muzikaal weer eens niet eens met elkaar....
Overigens vind ik wel dat Peter Gabriel fantastische muziek heeft gemaakt (Solsbury Hill en vooral Biko
), maar regelmatig vind ik de melodie in zijn nummers niet mooi genoeg en dan kabbelen die nummers van hem maar door en door. En dat heb ik met dit nummer.Het nummer van PhD vind ik een heerlijk luchtig nummertje dat mij gewoon vrolijk maakt
.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 07:49 uur
48. ABC - Look of Love Vs. David Sylvian & Riuchi Sakamoto - Bamboo Houses
0-1
Uitstekend nummer van het duo Sylvian en Sakamoto.
0-1
Uitstekend nummer van het duo Sylvian en Sakamoto.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 09:29 uur
2-2
Ik stem niet snel tegen ABC, maar bepaalde nummers van Sakamoto overtreffen vele anderen.
Ik stem niet snel tegen ABC, maar bepaalde nummers van Sakamoto overtreffen vele anderen.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 12:09 uur
49. Bow Wow Wow – I Want Candy Vs. Simple Minds - Someone, Somewhere in Summertime
0
geplaatst: 25 mei 2011, 12:50 uur
50. Ultravox - Visions in Blue Vs. A Flock Of Seagulls - Space Age Love Song
YouTube - Visions In Blue - Ultravox vs. YouTube - A Flock Of Seagulls- Space Age Love Song
0-1
YouTube - Visions In Blue - Ultravox vs. YouTube - A Flock Of Seagulls- Space Age Love Song
0-1
* denotes required fields.