MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1982

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
1-3 lijkt op zijn hits menergy en do you feel the funk (met sylvester) heel erg jaren 80 disco, Duran Duran dus punt

Het lijkt mij sterk dat dit nummer van Cowley zo bekend is maar blijkbaar toch wel want die 9 minuten van dit liedje zijn nog niet voorbij sinds het begin van deze clash...

2-3

Je hoeft die 9 minuten echt niet helemaal te beluisteren om tot de conclusie te komen dat het een weergaloos nummer is.
Lekkere jaren 80 disco, zoals onze Dj het noemde

ik heb mijn stem er toch ook aangegeven

Ik zit vanavond thuis te werken en heb alles vanaf battle 56 in een playlist gezet. Ondertussen switch ik tussen werk en topic. Mijn vrouw betrapte me al op een te grote grijns op mijn gezicht voor iemand die "aan het werk is".
Helaas heb ik nu alles tot en met battle 64 gehad.

Je moet rond dit tijdstip ook niet meer werken Justus maar rustig muziek luisteren of aandacht schenken aan het vrouwtje

, maar dat heeft ze ook weer door. Maar ik heb morgenochtend nog wel een deadline te halen.

3-3

4-4

Helemaal niet slecht.

5-4

61. Afrika Bambaataa - Planet Rock Vs. Donald Fagen - I.G.Y.

0-1

0-3

1-3

2-4

3-4

62. The Fixx - Red Skies Vs. Simple Minds - Big Sleep

1-0

2-0

3-0

Dat nummer van The Fixx was ik helemaal vergeten.

3-1

skyline
3-2

4-2

5-2

63. Dexy's Midnight Runners - The Celtic Soul Brothers Vs. Joe Jackson - Real Men

1-0

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:18 uur

geplaatst: vandaag om 00:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.