Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1983
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2011, 02:31 uur
12-10
Absoluut niet mijn finale, maar Blue Monday van New Order is in ieder geval stukken beter dan Uncertain Smile van The The.
Normaal gesproken gaat de finale in de Knock Out Songs serie tot de 12 (met 2 verschil), dus dat zou betekenen dat New Order gewonnen heeft.
Absoluut niet mijn finale, maar Blue Monday van New Order is in ieder geval stukken beter dan Uncertain Smile van The The.

Normaal gesproken gaat de finale in de Knock Out Songs serie tot de 12 (met 2 verschil), dus dat zou betekenen dat New Order gewonnen heeft.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 05:52 uur
Kees-Jan schreef:

0
geplaatst: 14 juni 2011, 07:50 uur
13-10
En The The is volgens mij net zo'n band als de Simple Minds. Alleen hier op MuMe wordt er gedaan alsof het de beste band ter wereld is, op buitenlandse muziekfora hoor je er niks meer over.
En The The is volgens mij net zo'n band als de Simple Minds. Alleen hier op MuMe wordt er gedaan alsof het de beste band ter wereld is, op buitenlandse muziekfora hoor je er niks meer over.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 08:31 uur
GrafGantz schreef:
Uncertain Smile wordt toch wel gezien als een klassieker. Maar voor de rest hoor je er weinig van. Sommige bands worden hier nu eenmaal constant de hemel ingeprezen, en hoewel ik het daar niet mee eens ben, begin ik er wel aan te wennen

0
geplaatst: 14 juni 2011, 08:46 uur
Dat geldt zeker ook voor New Order, 1 grote hit en wat kleinere, voor de rest stelt die band ook niet veel voor.
Maar ja de meeste stemmen gelden. Vond het alleen jammer dat de finale niet ging tussen U2 vs The Waterboys.
Maar ja de meeste stemmen gelden. Vond het alleen jammer dat de finale niet ging tussen U2 vs The Waterboys.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 08:54 uur
GrafGantz schreef:
13-10
13-10
Er wordt hier gewoon beoordeelt op basis van uitgebracht werk, en niet op basis van reputatie/verkoopcijfers of airplay.. wel zo eerlijk, me dunkt
Dan is The The gewoon een prima band, niet de beste ter wereld, maar prima band no less.Verder een verwachte winnaar, en een prima klassieker natuurlijk. NO stelt inderdaad niet zo heel veel voor, maar Blue Monday was toch wel een vette uitschieter!
0
geplaatst: 14 juni 2011, 08:59 uur
Dat Blue Monday uiteindelijk gewonnen heeft kan nauwelijks een verrassing genoemd worden. Dat nummer was in het betreffende jaar al zeer populair. En wat U2 betreft; die komen in de KO 1984 ruim aan bod met nummers uit "The Unforgettable Fire". Ik ben er van overtuigd dat de KO 1984 zal gaan tussen U2, Bruce Springsteen, Bryan Adams en Lloyd Cole & the Comotions. Een van deze vier zal de KO winnen voorspel ik.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 09:00 uur
Ik hoop dat Echo & The Bunnymen toch ook nog ver zullen komen in 1984.. beetje sneu dat ze er tot dusver steeds te snel uitliggen.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 09:03 uur
Ik vind het een mooie finale geworden, helaas hadden de nachtbrakers veel haast en kon lang niet iedereen mee doen aan de finale.
Wibro: Bryan Adams? Dat ga ik niet geloven, niet omdat de liedjes uit die periode slecht van hem zijn (sterker nog zijn betere werk) maar de algemene opinie op MuMe is niet echt positief over hem. Ik zie zelf Talking Loud & Clear van OMD wel ver komen.
Wibro: Bryan Adams? Dat ga ik niet geloven, niet omdat de liedjes uit die periode slecht van hem zijn (sterker nog zijn betere werk) maar de algemene opinie op MuMe is niet echt positief over hem. Ik zie zelf Talking Loud & Clear van OMD wel ver komen.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 09:08 uur
Ik denk dat wibro nummers van The Smiths, Talk Talk, Echo & The Bunnymen vergeten is. Maar van mij mag dat prachtige nummer van This Mortal Coil de KO van 1984 winnen.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 09:15 uur
vigil schreef:
Wibro: Bryan Adams? Dat ga ik niet geloven, niet omdat de liedjes uit die periode slecht van hem zijn (sterker nog zijn betere werk) maar de algemene opinie op MuMe is niet echt positief over hem.
Wibro: Bryan Adams? Dat ga ik niet geloven, niet omdat de liedjes uit die periode slecht van hem zijn (sterker nog zijn betere werk) maar de algemene opinie op MuMe is niet echt positief over hem.
Ik denk dat de impopulariteit van Bryan Adams op MuMe vooral te danken is aan nummers zoals '(Everything I Do) I Do It For You', een vreselijk zeiknummer die bij mij hoog zal eindigen in de Flop 100 aller tijden. 'Run to You' uit 1984 is daarentegen een heerlijk vlot nummer, voor mij ook het enige echt goede nummer dat Bryan Adams gemaakt heeft.
btw Talk Talk ben ik vergeten te noemen. Ook een grote kanshebber uiteraard voor de eindzege in de KO 1984.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 09:16 uur
Als hij maar één echt goed nummer heeft gemaakt lijkt het me toch dat die niet ver gaat komen wibro 

0
geplaatst: 14 juni 2011, 09:22 uur
De statistieken zeggen anders;
1974: Sparks- This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Mijn nominatie en oa ook het enige echt goede nummer dat deze band gemaakt heeft. Maar ze hebben wel gewonnen.
Mijn nominatie en oa ook het enige echt goede nummer dat deze band gemaakt heeft. Maar ze hebben wel gewonnen.

0
geplaatst: 14 juni 2011, 09:30 uur
Ben ik niet met je eens, ik vind dat The Sparks wel een aantal andere leuke nummers hebben gemaakt: Big Boy, Beat the Clock of Amateur Hour. Die ene springt er wel duidelijk uit, dat klopt.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 11:31 uur
orbit schreef:
Als hij maar één echt goed nummer heeft gemaakt lijkt het me toch dat die niet ver gaat komen wibro
Hoezo niet? Het gaat op basis van de song, niet zijn oeuvre

Mijn stem krijgt die alvast ook

ben benieuwd wanneer arthur begint met de K.O. 1984

0
geplaatst: 14 juni 2011, 12:44 uur
wibro schreef:
orbit schreef:
Ben ik niet met je eens, ik vind dat The Sparks wel een aantal andere leuke nummers hebben gemaakt: Big Boy, Beat the Clock of Amateur Hour. Die ene springt er wel duidelijk uit, dat klopt.
Ben het er zelfs helemaal niet mee eens! Lil' Beethoven (2002) en Hello Young Lovers (2006) met het geweldige nummer Dick Around zijn ook heel goed. Je moet wel van een beetje bombast houden, maar dat was met This Town eigenlijk ook al zo.
* denotes required fields.