MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Britpop Ko

zoeken in:
0-0-1

0-1-1

DjFrankie (moderator)
1-1-1

1-1-2

1-1-3

2-1-3

Vreemd genoeg schijnt YouTube alleen maar live uitvoeringen te hebben, dus hierbij een Spotify link naar:

The Bluetones - Carnt Be Trusted

2-1-4 eerste solonummer dat ik van hem hoorde volgens mij en nog steeds een van de betere

Dat is zeker waar. En ik zie dat voor Paul Weller vreemd genoeg hetzelfde geldt als voor The Bluetones, dus ook hier even een Spotify linkje:

Paul Weller - The Changingman

2-2-4

Stemmers

Hi jester

Beetje zoeken naar de loting steeds, is het niet handiger om die de volgende keer gewoon in 1 keer te doen?

124 The Bluetones - Solomon Bites The Worm - Blur - On Your Own - Coldplay - Trouble

1-0-0

1-0-1

1-0-2

herman schreef:
Beetje zoeken naar de loting steeds, is het niet handiger om die de volgende keer gewoon in 1 keer te doen?

Ja misschien wel ja

1-0-3

1-0-4

2-0-4

Trouble vind ik heel mooi, maar het is geen britpop, wat mij betreft.

2-0-5

126 Shed Seven - Dolphin - Bernard Butler - I'd Do It Again If I Could - The Blue Aeroplanes - Jacket Hangs
127 Snow Patrol - Chasing Cars - Manic Street Preachers - Australia - The Long Blondes - Once and Never Again
128 Elbow - One Day Like This - Catatonia - Dead From the Waist Down - Black Box Recorder - Child Psychology
129 The Libertines - Time for Heroes - The Libertines - What Katie Did - Broder Daniel - Work
130 Ash - Kung Fu - Carter The Unstoppable Sex Machine - Bloodsport for All - Menswe@r - I’ll Manage Somehow
131 Super Furry Animals - Something 4 The Weekend - Suede - The Chemistry Between Us - The House of Love - I Don't Know Why I Love You
132 Kula Shaker - Peter Pan R.I.P. - Half Man Half Biscuit - 4ad3dcd - The Farm - Groovy Train
133 The Boo Radleys - Wake Up Boo! - Jack - Half Cut, Wholly Yours - Catatonia - Mulder & Scully

125 Kasabian - Where Did All the Love Go - The Stone Roses - I Am The Resurrection - Super Furry Animals - Hermann %u2665's Pauline

0-1-0

0-2-0

0-4-0

0-4-1

0-5-1

Gast
geplaatst: vandaag om 20:59 uur

geplaatst: vandaag om 20:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.