Muziek / Muziekgames / Britpop Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 15 september 2011, 00:55 uur
2-4
Ik stem er anders ook bijna altijd op. Mijn favo Britpop band, terwijl ik niet eens een die-hard ben
herman schreef:
Had niet verwacht dat Suede hier zo impopulair zou zijn, maar ze doen het blijkbaar alleen bij de britpop die-hards goed, als ik zo zie wie er wel op stemmen....
Had niet verwacht dat Suede hier zo impopulair zou zijn, maar ze doen het blijkbaar alleen bij de britpop die-hards goed, als ik zo zie wie er wel op stemmen....
Ik stem er anders ook bijna altijd op. Mijn favo Britpop band, terwijl ik niet eens een die-hard ben

0
geplaatst: 15 september 2011, 09:11 uur
58. The Wannadies - You and Me Song Vs. The Verve - The Drugs Don't Work
0
geplaatst: 15 september 2011, 09:31 uur
The Drowners van Suede eruit, maar nog erger A Design for Life van de Manics, een pijler uit de britpophistorie, eruit tegen Black Grape nog wel!!!
1-4
1-4
0
geplaatst: 15 september 2011, 10:00 uur
1-4
Volledig mee eens, helaas.
starsailor schreef:
The Drowners van Suede eruit, maar nog erger A Design for Life van de Manics, een pijler uit de britpophistorie, eruit tegen Black Grape nog wel!!!
Volledig mee eens, helaas.
0
geplaatst: 15 september 2011, 10:41 uur
moet toch eerlijk bekennen dat ik Song 2 wel een britpopklassieker vind
, maar toch...
2-0
, maar toch...2-0
0
geplaatst: 15 september 2011, 11:05 uur
dit is wel een leuk stuk over Song 2:
Wat maakt dit een hit? Blur – Song 2 » Pim van de Werken - pimvandewerken.nl
1:05 He, een raar digitaal klinkend piepje! Iets waar veel artiesten en technici van in paniek raken. Niet nodig, een mooi gevalletje ‘honour thy error as a hidden intention‘. En jou was het toch ook nog niet eerder opgevallen?
[...]
1:19 “it’s not mij problem”. Op de S hoor je adem tegen de microfoon blazen en op de P een plop. De meeste producers zouden de zin over laten doen vanwege technische imperfectie. Zo niet Stephen Street. En terecht, het enige wat telt is dat ik geloof dat het echt niet Damon’s probleem is.
-
Dat foutje op 1:05 was mij ook nooit opgevallen.
Wat maakt dit een hit? Blur – Song 2 » Pim van de Werken - pimvandewerken.nl
1:05 He, een raar digitaal klinkend piepje! Iets waar veel artiesten en technici van in paniek raken. Niet nodig, een mooi gevalletje ‘honour thy error as a hidden intention‘. En jou was het toch ook nog niet eerder opgevallen?
[...]
1:19 “it’s not mij problem”. Op de S hoor je adem tegen de microfoon blazen en op de P een plop. De meeste producers zouden de zin over laten doen vanwege technische imperfectie. Zo niet Stephen Street. En terecht, het enige wat telt is dat ik geloof dat het echt niet Damon’s probleem is.
-
Dat foutje op 1:05 was mij ook nooit opgevallen.
* denotes required fields.