MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Britpop Ko

zoeken in:

2-4

herman schreef:
Had niet verwacht dat Suede hier zo impopulair zou zijn, maar ze doen het blijkbaar alleen bij de britpop die-hards goed, als ik zo zie wie er wel op stemmen....

Ik stem er anders ook bijna altijd op. Mijn favo Britpop band, terwijl ik niet eens een die-hard ben

DjFrankie (moderator)
3-5

58. The Wannadies - You and Me Song Vs. The Verve - The Drugs Don't Work

The Drowners van Suede eruit, maar nog erger A Design for Life van de Manics, een pijler uit de britpophistorie, eruit tegen Black Grape nog wel!!!

1-4

59. XTC - Dear God Vs. Ash - Goldfinger

0-1

johannesA
1-3

1-4

starsailor schreef:
The Drowners van Suede eruit, maar nog erger A Design for Life van de Manics, een pijler uit de britpophistorie, eruit tegen Black Grape nog wel!!!

Volledig mee eens, helaas.

60. The Stone Roses - This Is The One Vs. Blur - Song 2

1-0 Song 2

moet toch eerlijk bekennen dat ik Song 2 wel een britpopklassieker vind , maar toch...

2-0

4-0

Maar ik vind Song 2 ook leuk.

dit is wel een leuk stuk over Song 2:

Wat maakt dit een hit? Blur – Song 2 » Pim van de Werken - pimvandewerken.nl

1:05 He, een raar digitaal klinkend piepje! Iets waar veel artiesten en technici van in paniek raken. Niet nodig, een mooi gevalletje ‘honour thy error as a hidden intention‘. En jou was het toch ook nog niet eerder opgevallen?

[...]

1:19 “it’s not mij problem”. Op de S hoor je adem tegen de microfoon blazen en op de P een plop. De meeste producers zouden de zin over laten doen vanwege technische imperfectie. Zo niet Stephen Street. En terecht, het enige wat telt is dat ik geloof dat het echt niet Damon’s probleem is.

-

Dat foutje op 1:05 was mij ook nooit opgevallen.

Casartelli (moderator)
Leuk stukje ja.

5-2

Gast
geplaatst: vandaag om 06:37 uur

geplaatst: vandaag om 06:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.