MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Britpop Ko

zoeken in:

1-5 Beide goed

Gun blur geen afstraffing

Casartelli (moderator)
1-6

1-7

4. An Emotional Fish – Celebrate Vs. Ash - Kung Fu

DjFrankie (moderator)
2-1 bekend uit een ander topic

4-3 jammer van Girls and Boys. Toch wel een van de allergrootste britpopklassiekers (naast Common People, Don't Look Back in Anger en misschien nog 1 of 2 andere).

Ligt het nu aan mij of zijn er elke ronde wel een paar klassiekers die tegen elkaar moeten terwijl er ook flink wat battles zijn waarbij beide nummers nauwelijks britpop genoemd kunnen worden?

DjFrankie (moderator)
En dat Llyod Cole er nog inzit

(afbeelding)

Britpop uit 1984

Ja, die hoort er inderdaad ook niet echt in. Net als World Party en An Emotional Fish.

DjFrankie (moderator)
The Dylans - (Don't Cut Me Down) Mary Quant in Blue mijn favoriet maar ontzettend moeilijke loting, is voor mij ook de ontdekking van deze k.o.
Geweldig mooi en vrolijk nummer.

The Dylans krijgen ook mijn stem, ook voor mij was dat een mooie ontdekking, zal je niet verbazen, Frankie

DjFrankie (moderator)
Poeha schreef:
The Dylans krijgen ook mijn stem, ook voor mij was dat een mooie ontdekking, zal je niet verbazen, Frankie

Nee wij hebben toch een heel overlappende smaak Poeha!

The Dylans ken ik van dit nummer Planet Love en dat vind ik toch ietsjes beter dan "Mary Quant in Blue".

remcodulac schreef:
Ligt het nu aan mij of zijn er elke ronde wel een paar klassiekers die tegen elkaar moeten terwijl er ook flink wat battles zijn waarbij beide nummers nauwelijks britpop genoemd kunnen worden?

Ja sorry maar dan moet je toch echt gaan klagen bij Random.org

5. The Boo Radleys - Wake Up Boo! Vs. The Stone Roses - Fools Gold

DjFrankie (moderator)
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:49 uur

geplaatst: vandaag om 01:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.