Muziek / Muziekgames / Britpop Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 15 september 2011, 20:04 uur
4-3 jammer van Girls and Boys. Toch wel een van de allergrootste britpopklassiekers (naast Common People, Don't Look Back in Anger en misschien nog 1 of 2 andere).
0
geplaatst: 15 september 2011, 21:15 uur
Ligt het nu aan mij of zijn er elke ronde wel een paar klassiekers die tegen elkaar moeten terwijl er ook flink wat battles zijn waarbij beide nummers nauwelijks britpop genoemd kunnen worden?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 september 2011, 21:27 uur
En dat Llyod Cole er nog inzit

Britpop uit 1984
Britpop uit 1984
0
geplaatst: 15 september 2011, 21:29 uur
Ja, die hoort er inderdaad ook niet echt in. Net als World Party en An Emotional Fish.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 september 2011, 21:30 uur
The Dylans - (Don't Cut Me Down) Mary Quant in Blue mijn favoriet maar ontzettend moeilijke loting, is voor mij ook de ontdekking van deze k.o.
Geweldig mooi en vrolijk nummer.
Geweldig mooi en vrolijk nummer.
0
geplaatst: 15 september 2011, 21:33 uur
The Dylans krijgen ook mijn stem, ook voor mij was dat een mooie ontdekking, zal je niet verbazen, Frankie 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 september 2011, 21:35 uur
Poeha schreef:
The Dylans krijgen ook mijn stem, ook voor mij was dat een mooie ontdekking, zal je niet verbazen, Frankie
Nee wij hebben toch een heel overlappende smaak Poeha!
0
geplaatst: 15 september 2011, 21:39 uur
The Dylans ken ik van dit nummer Planet Love en dat vind ik toch ietsjes beter dan "Mary Quant in Blue".
0
geplaatst: 15 september 2011, 22:00 uur
remcodulac schreef:
Ligt het nu aan mij of zijn er elke ronde wel een paar klassiekers die tegen elkaar moeten terwijl er ook flink wat battles zijn waarbij beide nummers nauwelijks britpop genoemd kunnen worden?
Ja sorry maar dan moet je toch echt gaan klagen bij Random.org

0
geplaatst: 15 september 2011, 22:39 uur
5. The Boo Radleys - Wake Up Boo! Vs. The Stone Roses - Fools Gold
* denotes required fields.