Muziek / Muziekgames / Britpop Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2011, 18:06 uur
12. Supergrass - Sun Hits The Sky Vs. Coldplay – Yellow
1-0 al is het maar omdat Coldplay geen britpop is en Supergrass juist ontzettend britpop
1-0 al is het maar omdat Coldplay geen britpop is en Supergrass juist ontzettend britpop
0
geplaatst: 20 september 2011, 18:07 uur
0
geplaatst: 20 september 2011, 18:16 uur
5-1
Vanwege het britpopgehalte van Supergrass, maar eigenlijk vind ik Yellow leuker.
Overigens vind ik nog steeds dat There She Goes ook eigenlijk geen britpop is, maar kennelijk sta ik alleen in die mening.
Vanwege het britpopgehalte van Supergrass, maar eigenlijk vind ik Yellow leuker.
Overigens vind ik nog steeds dat There She Goes ook eigenlijk geen britpop is, maar kennelijk sta ik alleen in die mening.
0
geplaatst: 20 september 2011, 18:27 uur
remcodulac schreef:
Mwah, niet helemaal, vond het zelf ook al een twijfelgeval.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 september 2011, 18:41 uur
remcodulac schreef:
Arrie schreef:
Ook mee eens vind het zelfs een zeur nummer, erg zeurende stem van de zanger
0
geplaatst: 20 september 2011, 19:19 uur
14. Happy Mondays - Step On Vs. Pulp - Do You Remember The First Time?
0-1 Happy Mondays reken ik net als de Stone Roses trouwens meer tot Madchester dan tot de britpop...
0-1 Happy Mondays reken ik net als de Stone Roses trouwens meer tot Madchester dan tot de britpop...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 september 2011, 19:24 uur
1-3 geweldige tekst maar moeilijke battle
0
geplaatst: 20 september 2011, 19:56 uur
3-3
Madchester-acts als Stone Roses en Happy Mondays vind ik hier toch beter passen dan Coldplay of Lloyd Cole
Madchester-acts als Stone Roses en Happy Mondays vind ik hier toch beter passen dan Coldplay of Lloyd Cole
* denotes required fields.