MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
Beiden weer super (al ken ik Trace Function alleen maar in de versie van de link).
Chemical Brothers is zelfs super met hoofdletter S.

0-1

191 Urban Cookie Collective – The Key. The Secret vs. Quadrophonia – Quadrophonia

0-1

Te beroerd om even een nieuwe battle te plaatsen?

192 Alan Braxe & Fred Falke - Intro vs. Gabriel Ananda - Ihre Persönliche Glücksmelodie (Dominik Eulberg Remix)

1-0 damn wat een lekkere track!

potver, dit zijn twee favorieten van me

nou, beetje tegengas dan maar:

2-1

193 Amii Stewart - Knock On Wood vs. Austra - Lose It

0-2

Leuke ontdekking en mooie clip ook: Lose It

Knock on Wood

1-3

Erg goed nummer, al hoor ik er eerlijk gezegd geen dance in. Maar in die andere ook niet zozeer.

1-4

194 S-Express - Superfly Guy vs. Cybotron – Alleys of Your Mind

0-1

0-4

Uit 1981 trouwens, respect.

/edit:

Juan Atkins schreef:
"I came out with my first record in 1981. It was called 'Alleys Of Your Mind'. A totally electronic dance record. A hundred percent electronic. For that time, that was very unheard of, especially in the United States. I called this music techno music."

Of het veel uit heeft gemaakt weet ik niet, maar bij 192 werd een verkeerde link geplaatst (naar het origineel, ipv de Eulberg-remix die net even wat lekkerder is en waar de melodie beter uit de verf komt).

Luister maar hoe hier na 4/5 minuten het nummer mooi openbarst
YouTube - Gabriel Ananda - Ihre Persönliche Glücksmelodie (Dominik Eulberg Remix)

195 Damon Wild – Mr. Mean vs. Booka Shade - Wasting Time

YouTube - Damon Wild - Mr. Mean [Downtown Worlds]
YouTube - BOOKA SHADE 'Wasting Time'

0-1 van Damon ben ik niet echt eh wild en dit is een van de beste van Booka Shade

1-2

Jammer van de vervormde voice, anders...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.