MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
En Donna Summer is de laatste halve finalist! Spanning en sensatie, we gaan door naar de halve finale:

1 Tensnake – Coma Cat vs. Laurent Garnier – The Man with the Red Face
2 Donna Summer – I Feel Love vs. Jaydee – Plastic Dreams

Tot de 10, 1 verschil

1 Tensnake – Coma Cat vs. Laurent Garnier – The Man with the Red Face

1-0

Zeer sterke halve finales, mogen alle vier winnen!

2-3

Ik denk trouwens dat Laurent Garnier de enige van de vier is waar (bijna) iedereen vrede mee zou hebben als winnaar. Een mooie brug tussen techno, house en trance en heeft ook nog wat jazz. Een grote classic en is dit jaar ook bij StuBru uitgeroepen tot beste danceplaat.

4-4 Laurent mag van mij wel winnen, en anders Coma Cat. En anders Jaydee.

Teunnis schreef:
Ik denk trouwens dat Laurent Garnier de enige van de vier is waar (bijna) iedereen vrede mee zou hebben als winnaar. Een mooie brug tussen techno, house en trance en heeft ook nog wat jazz. Een grote classic en is dit jaar ook bij StuBru uitgeroepen tot beste danceplaat.

Dat denk ik ook wel, ondanks dat ik het iets te vaak gehoord heb, blijft het een geweldig nummer. Het spreekt ook een breed publiek aan. Weet wel dat in de tijd dat ik nog regelmatig doordeweeks in de Filemon kwam (is al weer een paar jaar geleden), werd The Man with the Red Face standaard later op de avond gedraaid, tussen alle top 40-muziek en piemeltjeshouse door en iedereen vond het geweldig. Ook in de Woo heb ik wel eens gehoord. Maar het hoogtepunt voor mij bij dit nummer was toch de kwartier durende live-uitvoering, met complete band, in de brandende namiddagzon op Sziget 2007. Des te meer ik er over nadenk, des te terechter ik Garnier als winnaar zie. Ik verander iig mijn stem:

3-6

4-7 nu

Hoezo? Titmeister wijzigt zijn stem toch?

O sorry.....heb heel dat verhaal niet gelezen

3-7

sheep67 schreef:
O sorry.....heb heel dat verhaal niet gelezen

Overdrijven is ook een kunst, tis niet alsof ik een tweede bijbel heb geschreven daar

Overigens zijn mijn nominaties voor de ladder ook bekend. Naast Tensnake (die voor een herkansing gaat), Laurent Garnier en Jaydee heb ik gekozen voor Frankie Knuckles, omdat ik Strings of Life al 2x heb genomineerd en ik Your Love net iets beter vind en ook kansrijker acht dan Jaguar...

3-10

Jammer dat deze twee nummers nu juist tegen elkaar moeten, als je het vergelijkt met die twee draken (wat dance KO betreft) in de andere halve finale.

2 Donna Summer – I Feel Love vs. Jaydee – Plastic Dreams

0-1

1-1 iets minder drakerig, dan die van Robin Albers.

2-2 duidelijk

3-3 duidelijk...

Allebei nog eens beluisterd en Plastic Dreams doet me toch wel het meest. Dit soort begin jaren '90 house blijft toch erg, erg vet. En eigenlijk hoort er ook gewoon een R&S-plaat in de finale te staan. Het beste dancelabel ooit wellicht?

4-4

Titmeister schreef:
Maar het hoogtepunt voor mij bij dit nummer was toch de kwartier durende live-uitvoering, met complete band, in de brandende namiddagzon op Sziget 2007.

Ah daar heb ik ook Laurent gezien. Was vet idd.

4-5 Duidelijk!

Die stem van Donna doet dat nummer de das om.

4-6

Eens met wibro, maar beide nummers vind ik - in tegenstelling tot de andere twee halve finalisten - totaal niet halve finale waardig.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.