MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

4-3

Ik kan jullie ook niet ff alleen laten he, I-F eruit tegen de Pet Shop Boys gelukkig ben ik iig op tijd om Sylver eruit te kicken, al is die andere niet veel beter...

Ik zie trouwens dat om een of andere onverklaarbare reden 2 Brothers on the 4th Floor - Can't Help Myself zowel in battle 252 als 258 staat. Heel raar, aangezien hij gewoon maar een keer in de startlijst stond. Waarschijnlijk is dat dan ten koste van een ander nummer gegaan, maar ik heb geen zin om van 1024 nummers na te gaan of ze er wel in staan... We kunnen 2 dingen doen:

- Of we voegen 252 en 258 samen, waarbij iedereen 2 stemmen mag uitbrengen en de eerste 2 nummers die de 4 halen doorgaan naar ronde 2.
- Of er wordt nog een extra nummer genomineerd, dat dan de plaats van 2Bot4F inneemt in 258.

ik kies voor optie 1

237 Agoria – Les Violons Ivres vs. Mauro Picotto – Proximus

1-0

2 persoonlijke favorieten, maar de eerste is echt geniaal

Ik zou voor optie 2 gaan, er er zijn nog een aantal users die nog een hele hoop wilde nomineren. Voornamelijk herman, dus als hij dan nog het beste nog niet genomineerde nummer kiest lijkt me dat prima.

4-0

238 Apollo 440 – Ain't Talkin' 'Bout Dub vs. Underworld - Pearl's Girl

0-3

Maar wel een geinige Van Halen sample...

239 Secret Cinema - Timeless Attitude vs. Jaydee – Plastic Dreams

ai..........
da's lastig

DjFrankie (moderator)
0-1

idd lastig maar toch ga ik voor secret cinema...

1-3

240 Soul II Soul - Keep On Movin' vs. Scoop - Drop It

0-0

1-1

Die andere vind ik niet echt dance.

DjFrankie (moderator)
1-2

Dat, plus dat ik Back to Life van Soul II Soul veel beter vind. Scoop is jeugdsentiment, maar beiden zouden tegen elk van de voorgaande 6 nummers er finaal afgaan bij mij

1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 04:23 uur

geplaatst: vandaag om 04:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.