Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 20:43 uur
3-1
Aan dit "zeik" nummer heb ik toch anders goede herinneringen.
Aan dit "zeik" nummer heb ik toch anders goede herinneringen.

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 20:44 uur
3-2
Lekker nummerke, die laatste, kende het nog niet. Blue vond ik toen het uitkwam ook een zeiknummer, maar wordt wel iets beter met de tijd.
Lekker nummerke, die laatste, kende het nog niet. Blue vond ik toen het uitkwam ook een zeiknummer, maar wordt wel iets beter met de tijd.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 20:45 uur
Me too, had de single en die heb ik destijds als 12-jarig jochie helemaal grijs gedraaid. Al moet ik wel zeggen dat ie nu redelijk flauw klinkt, blijft jeugdsentiment...
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 20:50 uur
Titmeister schreef:
Me too, had de single en die heb ik destijds als 12-jarig jochie helemaal grijs gedraaid.
Me too, had de single en die heb ik destijds als 12-jarig jochie helemaal grijs gedraaid.
Grijsblauw?
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 22:59 uur
GrafGantz schreef:
Grijsblauw?
(quote)
Grijsblauw?

315 Beatfreaks - Somebody's Watching Me vs. Hypnolove - Mademoiselle (Edith)
1-0
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 01:27 uur
316 Happy Mondays - Hallelujah (Club Mix) vs. Wolfgang Gartner - Illmerica
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 01:31 uur
1-1 ondanks dat ik nog steeds een liefhebber ben van Paul Oakenfold
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 01:40 uur
2-1 Was toch graag een keertje in de oude Hacienda geweest...
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 09:07 uur
317 Cobblestone Jazz - India in Me vs. Bee Gees - Tragedy
1-0
De makkelijkste keuze tot nu toe denk ik...
1-0
De makkelijkste keuze tot nu toe denk ik...
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 10:23 uur
5-0
Iemand heeft zich vergist zo te zien. Ik ga er in ieder geval van uit dat Tragedy bedoeld was voor de Commerciële Jaren 70 KO.
Iemand heeft zich vergist zo te zien. Ik ga er in ieder geval van uit dat Tragedy bedoeld was voor de Commerciële Jaren 70 KO.
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 10:36 uur
Allerhande klassiekers doen niet mee, maar er is wel ruimte voor nummers die er helemaal niet in horen. Ik vind het een leuk topic maar tegelijkertijd is het ook een beetje een gemiste kans qua startlijst. Een nummer als dit had er voor de start gewoon uitgegooid moeten worden.
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 10:41 uur
GrafGantz schreef:
Allerhande klassiekers doen niet mee, maar er is wel ruimte voor nummers die er helemaal niet in horen. Ik vind het een leuk topic maar tegelijkertijd is het ook een beetje een gemiste kans qua startlijst. Een nummer als dit had er voor de start gewoon uitgegooid moeten worden.
Tsja, ik heb bewust het begrip dance ruim genomen, met het idee dat nummers die er eigenlijk niet thuishoren er vanzelf wel uitgefilterd werden. Dat is ook het geval. Tuurlijk had ik een nummer als Tragedy er vooraf uit kunnen gooien (met liefde zelfs), maar ik houd van zelfcensuur. Daarnaast hebben we een lijst van ruim 1000 nummers, waarvan het merendeel wel echte dance classics zijn. Ik heb al vele battles in deze ronde moeten kiezen tussen 2 topnummers. Tuurlijk missen er ook een hoop nummers, maar ik heb het idee dat de meeste toppers wel mee doen. Bovendien is het natuurlijk maar de vraag of de missende toppers waren aangevuld, mocht de randgevallen geschrapt hebben...
* denotes required fields.