Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 23:27 uur
2-1
ongelofelijk irritant zeg dat eerste nummer. Dan maar voor de tweede dus.
ongelofelijk irritant zeg dat eerste nummer. Dan maar voor de tweede dus.
0
geplaatst: 15 oktober 2011, 00:14 uur
328 Closer Musik - Closer Dancer vs. Golden Boy with Miss Kittin - Nix
0-0
0-0
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 09:05 uur
Gisteren passeerde toevallig op Stubru de dance top 100. Duidelijk een lijst van een radio station dat gegroeid is uit het alternatievere rock circuit, weet zelfs niet of hier Daan - Housewife genomineerd is voor deze KO?
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 09:10 uur
Volgens mij is dat nummer van Daan niet genomineerd maar goed is het wel. Ik heb het zoëven beluisterd. Ik heb namelijk toevallig Studio Brussel opstaan. Dat nummer had zeker in deze lijst moeten staan.
Daan - Housewife
Daan - Housewife
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 10:12 uur
Onderhond schreef:
Gisteren passeerde toevallig op Stubru de dance top 100. Duidelijk een lijst van een radio station dat gegroeid is uit het alternatievere rock circuit, weet zelfs niet of hier Daan - Housewife genomineerd is voor deze KO?
Staan genoeg fijne nummers in maar voor het wat het pretendeert is het natuurlijk gewoon een kutlijst en een aanfluiting. Maar dat krijg je als je een rockpubliek laat stemmen voor een "dance" lijst. Als het andersom geweest was had waarschijnlijk iets als Kings of Leon op 1 gestaan ofzo

0
geplaatst: 16 oktober 2011, 10:21 uur
Als ik de lijst bekijk, lijkt me dat toch allemaal best wel mee te vallen. Het hoeft ook niet allemaal even moeilijk te zijn hè. Sinds Kink FM het loodje gelegd heeft is Studio Brussel wel de zender waar ik nu het meest naar luister. Ik zou op het ogenblik geen alternatief weten.
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 11:46 uur
GrafGantz schreef:
Staan genoeg fijne nummers in maar voor het wat het pretendeert is het natuurlijk gewoon een kutlijst en een aanfluiting.
Staan genoeg fijne nummers in maar voor het wat het pretendeert is het natuurlijk gewoon een kutlijst en een aanfluiting.
Ik vind dat wel erg zwaar aangezet, Micha. Volgens mij staan veel dance klassiekers echt wel in "onze" lijst. Uiteraard zullen er een paar krakers ontbreken, omdat niet elke dance liefhebber zijn/haar weg naar dit topic zal hebben gevonden. Maar er zitten genoeg pareltjes bij om aan een mooie Dance top 100 te komen.
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 11:53 uur
Ik doelde dus op de StuBru lijst, niet op deze lijst hier op MuMe. Dacht dat dat toch wel duidelijk was aangezien ik een post over die Belgische lijst quote.
Of wellicht werk je bij StuBru, vanwege dat "onze" lijst
Of wellicht werk je bij StuBru, vanwege dat "onze" lijst

0
geplaatst: 16 oktober 2011, 11:55 uur
wibro schreef:
Als ik de lijst bekijk, lijkt me dat toch allemaal best wel mee te vallen.
Als ik de lijst bekijk, lijkt me dat toch allemaal best wel mee te vallen.
Zegt de rockliefhebber...

0
geplaatst: 16 oktober 2011, 11:58 uur
Onderhond schreef:
Als dat het beste dance-nummer ooit is, ben ik een kruising van de paashaas en een bejaarde aboriginal. Zoals je zelf al zegt een vanuit rockliefhebbers beredeneerde lijst. Ik bedoel Swedish House Maffia op 5
Alle terechte klassiekers uit die lijst staan volgens mij wel in onze KO...
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 13:25 uur
GrafGantz schreef:
Staan genoeg fijne nummers in maar voor het wat het pretendeert is het natuurlijk gewoon een kutlijst en een aanfluiting. Maar dat krijg je als je een rockpubliek laat stemmen voor een "dance" lijst.
Staan genoeg fijne nummers in maar voor het wat het pretendeert is het natuurlijk gewoon een kutlijst en een aanfluiting. Maar dat krijg je als je een rockpubliek laat stemmen voor een "dance" lijst.
Eens.........
Het is zo goed als allemaal "Dance voor het breede publiek", de nummers zijn allemaal overbekend en veel acts die ook acte de precanse hebben gegeven op festivals die zich voornamelijk op alternatieve muziek en rock/pop orienteeren.
Waar zijn in vredesnaam de (Chicago) pioniers van eind jaren 80 in deze lijst, of de grote underground club classics.....????
Zoals al gezegd is het is gewoon een lijst die alles behalve representatief is voor het genre "Dance" leuke nummers om een thema dag op een willekeurige radio zender te vullen meer is het niet.
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 13:31 uur
Heb ook de opzet gemist. Kan er niet alvast een progressive KO. o.i.d. worden opgezet?
Wel blijven meedoen hier uiteraard
Wel blijven meedoen hier uiteraard

0
geplaatst: 16 oktober 2011, 13:37 uur
330 Digitalism - Pogo vs. Leftfield – Release the Pressure
1-0
Leftfield vind ik beter, maar dat is absoluut geen danceplaat.
1-0
Leftfield vind ik beter, maar dat is absoluut geen danceplaat.
* denotes required fields.