Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2011, 01:18 uur
0
geplaatst: 17 november 2011, 15:45 uur
De enige link die ik kan vinden is een link naar mijn cd-collectie bij de afdeling cdsingles onder de F. Jullie zouden mij op mijn mooie blauwe ogen kunnen geloven als ik zeg dat Flexx de betere van de 2 is, maar helaas heb ik geen mooie blauwe ogen.
anyway
1-0
anyway
1-0
0
geplaatst: 17 november 2011, 22:25 uur
Wat andere dingen van Flexx gehoord en ik denk dat ik het ook beter vind dan Fake Blood (die vind ik niet zo goed namelijk). Kun je het niet ergens uploaden?
0
geplaatst: 18 november 2011, 06:21 uur
Geloof thelion graag en mocht het er niet van komen dat er een link wordt geplaatst............
2-0 bij deze (ik hou het wel even in de gaten dan)
2-0 bij deze (ik hou het wel even in de gaten dan)
0
geplaatst: 18 november 2011, 09:38 uur
Titmeister schreef:
Wat andere dingen van Flexx gehoord en ik denk dat ik het ook beter vind dan Fake Blood (die vind ik niet zo goed namelijk). Kun je het niet ergens uploaden?
Ik en iets uploaden....... ben een halve diggibeer..... gaat hem niet worden vrees ik
0
geplaatst: 18 november 2011, 12:15 uur
diggibeer
Maar dat gaat een probleem worden dan, aangezien ik het nummer niet door kan laten gaan zonder beluisterbare link (want dan krijgen we in de volgende ronde weer hetzelfde probleem). Ik geef je anders de kans om een ander nummer van Flexx te nomineren, dat wel online te vinden is...
Maar dat gaat een probleem worden dan, aangezien ik het nummer niet door kan laten gaan zonder beluisterbare link (want dan krijgen we in de volgende ronde weer hetzelfde probleem). Ik geef je anders de kans om een ander nummer van Flexx te nomineren, dat wel online te vinden is...
0
geplaatst: 18 november 2011, 12:19 uur
thelion schreef:
ben een halve diggibeer.....
ben een halve diggibeer.....
Daar heb je volgens mij te weinig gezichtsbeharing voor

0
geplaatst: 18 november 2011, 20:51 uur
Hmm, dat wordt een kansloze bedoening, kan hem zowel op what.cd als op soulseek niet vinden. Zelfs niet op Discogs. Heel obscuur plaatje blijkbaar. 

0
geplaatst: 19 november 2011, 04:03 uur
Bij het topic De Kettingplaat #2 noemt thelion dit nummer:
Op flexx.be (Flexx Records) staat het album "Various Artists - Give Yourself To Me, met daarop het nummer The Rude Boy Farley Keith - Give Yourself To Me. Dus wellicht bedoelt thelion dat nummer.
thelion schreef:
Flexx - Give Yourself To Me
Flexx - Give Yourself To Me
Op flexx.be (Flexx Records) staat het album "Various Artists - Give Yourself To Me, met daarop het nummer The Rude Boy Farley Keith - Give Yourself To Me. Dus wellicht bedoelt thelion dat nummer.
0
geplaatst: 19 november 2011, 09:59 uur
Zelf ook nog maar eens gaan zoeken....... Jawel via verzamel albums waar het nummer op staat heb ik het nummer gevonden en ook nog in de goede remix versie
.
Deze bedoelde ik dus:
Het lag waarschijnlijk aan de correcte schrijfwijze het is namelijk Flex - Give Yo'self to Me.
Stand is 2-2
.Deze bedoelde ik dus:
Het lag waarschijnlijk aan de correcte schrijfwijze het is namelijk Flex - Give Yo'self to Me.
Stand is 2-2
0
geplaatst: 19 november 2011, 10:05 uur
* denotes required fields.