MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

2-3 geweldig nummer

Wie beslist m?

Dan ga ik toch voor de 'nostalgie'

4-3

447 Deep Zone - It's Gonna Be Alright vs. Liaisons Dangereuses - Los Niños Del Parque

1-0

448 Flexx - Give Yourself vs. Fake Blood - Mars

0-0

Iemand een link voor Flexx?

De enige link die ik kan vinden is een link naar mijn cd-collectie bij de afdeling cdsingles onder de F. Jullie zouden mij op mijn mooie blauwe ogen kunnen geloven als ik zeg dat Flexx de betere van de 2 is, maar helaas heb ik geen mooie blauwe ogen.

anyway

1-0

Wat andere dingen van Flexx gehoord en ik denk dat ik het ook beter vind dan Fake Blood (die vind ik niet zo goed namelijk). Kun je het niet ergens uploaden?

Geloof thelion graag en mocht het er niet van komen dat er een link wordt geplaatst............

2-0 bij deze (ik hou het wel even in de gaten dan)

Titmeister schreef:
Wat andere dingen van Flexx gehoord en ik denk dat ik het ook beter vind dan Fake Blood (die vind ik niet zo goed namelijk). Kun je het niet ergens uploaden?

Ik en iets uploaden....... ben een halve diggibeer..... gaat hem niet worden vrees ik

diggibeer Maar dat gaat een probleem worden dan, aangezien ik het nummer niet door kan laten gaan zonder beluisterbare link (want dan krijgen we in de volgende ronde weer hetzelfde probleem). Ik geef je anders de kans om een ander nummer van Flexx te nomineren, dat wel online te vinden is...

thelion schreef:
ben een halve diggibeer.....

Daar heb je volgens mij te weinig gezichtsbeharing voor

Ik probeer hem nog wel even op youtube te zetten.

Hmm, dat wordt een kansloze bedoening, kan hem zowel op what.cd als op soulseek niet vinden. Zelfs niet op Discogs. Heel obscuur plaatje blijkbaar.

Om het jullie wat makkelijker te maken, maak ik er

2-1

van

DjFrankie (moderator)
2-2 Flexx zal de k.o nooit winnen

Schiet lekker op hier...

Bij het topic De Kettingplaat #2 noemt thelion dit nummer:

thelion schreef:
Flexx - Give Yourself To Me

Op flexx.be (Flexx Records) staat het album "Various Artists - Give Yourself To Me, met daarop het nummer The Rude Boy Farley Keith - Give Yourself To Me. Dus wellicht bedoelt thelion dat nummer.

Helaas dat is hem niet.......

Zelf ook nog maar eens gaan zoeken....... Jawel via verzamel albums waar het nummer op staat heb ik het nummer gevonden en ook nog in de goede remix versie .

Deze bedoelde ik dus:

Het lag waarschijnlijk aan de correcte schrijfwijze het is namelijk Flex - Give Yo'self to Me.

Stand is 2-2

DjFrankie schreef:
2-2 Flexx zal de k.o nooit winnen

en waar heb je Flex dan gehoord........??????

Gast
geplaatst: vandaag om 20:10 uur

geplaatst: vandaag om 20:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.