Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:10 uur
0
Lukk0
geplaatst: 4 september 2011, 20:12 uur
Staat onder (Holden-)liefhebbers bekend als een van de beste remixes die er is, niet zo heel vreemd dus.
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:15 uur
Die lelijke nummers van Daft Punk gaan straks nog allemaal door 
4-1 ook omdat die van Fedde veel beter is, dansbaar ook, dat is die van Daft Punk dus zeker niet, zeker geen dance te noemen

4-1 ook omdat die van Fedde veel beter is, dansbaar ook, dat is die van Daft Punk dus zeker niet, zeker geen dance te noemen

0
tuktak
geplaatst: 4 september 2011, 20:16 uur
en daarnaast wmb: die track van michael is ook niet slecht ofzo, alleen bij een dance ko zal ik daar nooit op stemmen iig.
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:17 uur
tuktak schreef:
en daarnaast wmb: die track van michael is ook niet slecht ofzo, alleen bij een dance ko zal ik daar nooit op stemmen iig.
Disco is ook een soort van Dance

0
geplaatst: 4 september 2011, 20:17 uur
tuktak schreef:
Waarom stem je dan wel op dit nummer van Daft Punk?

0
tuktak
geplaatst: 4 september 2011, 20:24 uur
ahh omgekeerde wereld...daft punk is de king of pop, mj is dance. ik denk niet dat we op dezelfde golflengte zitten 

0
geplaatst: 4 september 2011, 20:26 uur
Dat MJ geen dance is, dat begreep ik best
, maar dit nummer van DP is in de verste verte geen echte dance, zeker niet als je het afzet tegen het nummer van Fedde.
, maar dit nummer van DP is in de verste verte geen echte dance, zeker niet als je het afzet tegen het nummer van Fedde.
0
tuktak
geplaatst: 4 september 2011, 20:28 uur
daft punk is electrohouse = dance. ben je btw wel eens bij een concert van daft punk geweest, daarna weet je 100% zeker dat het dance is 

0
tuktak
geplaatst: 4 september 2011, 20:31 uur
40 Henrik Schwarz, Âme & Dixon ft. Derrick Carter - Where We At vs. Da Hool – Meet Her at the Love Parade
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:32 uur
Dat is wel zo (nee ben nog niet bij een concert van DP geweest), maar het gaat hier om dit speciale nummer dan. En da's zeker niet echt dance te noemen, De andere tracks van DP dan weer wel, die hier genomineerd zijn.
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:48 uur
41 Robert Owens - I'll Be Your Friend vs. Timo Maas - First Day
0-0
0-0
0
tuktak
geplaatst: 4 september 2011, 20:56 uur
ill be your friend vind ik nou eindelijk eens een echte houseklassieker
2-1
2-1
0
geplaatst: 4 september 2011, 21:01 uur
3-1
Jammer dat Da Hool door is. Kende die van Henrik Schwarz, Âme & Dixon ft. Derrick Carter nog niet, maar is een tof nummerke.
Jammer dat Da Hool door is. Kende die van Henrik Schwarz, Âme & Dixon ft. Derrick Carter nog niet, maar is een tof nummerke.
0
geplaatst: 4 september 2011, 21:37 uur
4-1 en een
voor de genadeloze afservering van de beste van de Innervisions-boys... Al is die van Da Hool wel een klassieker natuurlijk...
voor de genadeloze afservering van de beste van de Innervisions-boys... Al is die van Da Hool wel een klassieker natuurlijk...
0
geplaatst: 4 september 2011, 21:50 uur
Lastige, heb niet zo heel veel met de retro-breakbeat van Zomby, maar TEED klinkt mij te veel als Erlend Oye die tetris speelt. Iets te veel meegegaan in de chillwave-hype. Zomby verdient het dan meer om door te gaan...
0-2
0-2
* denotes required fields.