MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
tuktak
1-0

Lukk0
2-0

3-0 Makkie

tuktak
laxus11 schreef:
(quote)

wat?

tuktak schreef:
(quote)

wat?

Oh niks was alleen verbaasd over de uitslag

Lukk0
Staat onder (Holden-)liefhebbers bekend als een van de beste remixes die er is, niet zo heel vreemd dus.

Die lelijke nummers van Daft Punk gaan straks nog allemaal door

4-1 ook omdat die van Fedde veel beter is, dansbaar ook, dat is die van Daft Punk dus zeker niet, zeker geen dance te noemen

tuktak
en daarnaast wmb: die track van michael is ook niet slecht ofzo, alleen bij een dance ko zal ik daar nooit op stemmen iig.

tuktak schreef:
en daarnaast wmb: die track van michael is ook niet slecht ofzo, alleen bij een dance ko zal ik daar nooit op stemmen iig.

Disco is ook een soort van Dance

tuktak schreef:

Waarom stem je dan wel op dit nummer van Daft Punk?

tuktak
ahh omgekeerde wereld...daft punk is de king of pop, mj is dance. ik denk niet dat we op dezelfde golflengte zitten

Dat MJ geen dance is, dat begreep ik best , maar dit nummer van DP is in de verste verte geen echte dance, zeker niet als je het afzet tegen het nummer van Fedde.

tuktak
daft punk is electrohouse = dance. ben je btw wel eens bij een concert van daft punk geweest, daarna weet je 100% zeker dat het dance is

tuktak
40 Henrik Schwarz, Âme & Dixon ft. Derrick Carter - Where We At vs. Da Hool – Meet Her at the Love Parade

Dat is wel zo (nee ben nog niet bij een concert van DP geweest), maar het gaat hier om dit speciale nummer dan. En da's zeker niet echt dance te noemen, De andere tracks van DP dan weer wel, die hier genomineerd zijn.

tuktak
0-2

41 Robert Owens - I'll Be Your Friend vs. Timo Maas - First Day

0-0

tuktak
ill be your friend vind ik nou eindelijk eens een echte houseklassieker
2-1

3-1

Jammer dat Da Hool door is. Kende die van Henrik Schwarz, Âme & Dixon ft. Derrick Carter nog niet, maar is een tof nummerke.

4-1 en een voor de genadeloze afservering van de beste van de Innervisions-boys... Al is die van Da Hool wel een klassieker natuurlijk...

Lastige, heb niet zo heel veel met de retro-breakbeat van Zomby, maar TEED klinkt mij te veel als Erlend Oye die tetris speelt. Iets te veel meegegaan in de chillwave-hype. Zomby verdient het dan meer om door te gaan...

0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 01:58 uur

geplaatst: vandaag om 01:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.