MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Een beetje stemmen ronselen voor het mindere nummer

Ten eerste is het natuurlijk niet het mindere nummer. Ten tweede mag het een troost zijn dat het (veel betere) origineel van Sharevari er nog in zit

69 Gino Soccio - Dancer vs. Carl Craig – At Les

0-1

1-1 Allebei werkelijk fantastisch. Dit is wellicht het beste disconummer dat ik ooit gehoord heb.

Ik dacht Carl Craig, dat is wel een zekerheidje voor een stem, maar potdomme wat is dat andere heerlijke disco.

2-1

Arrie schreef:
1-1 Allebei werkelijk fantastisch. Dit is wellicht het beste disconummer dat ik ooit gehoord heb.

Het hele album is super

4-2

Jullie kunnen ook overdrijven

Ik dacht Carl Craig, dat is wel een zekerheidje om niet op te stemmen, en potdomme wat is dat andere vreselijke disco. Er zijn massa's betere disco tracks.

4-3

5-3

70 Outlander - Vamp vs. DJ Rolando aka The Aztec Mystic – Jaguar

0-2

Alle Carl Craig eruit in ronde 3

0-4

Domina zit er wel nog in

1-5

71 Giorgio Moroder – From Here to Eternity vs. Felix da Housecat - Madame Hollywood (Tiga's Mister Hollywood Version)

3-1
Gyzzz schreef:
0-4

Domina zit er wel nog in

Je hebt gelijk, en Desire van 69 ook. Had alleen bij de C gekeken in mijn bestand, het valt dus wel mee

5-1

72 Shadow Dancer - Parallax vs. Moloko – The Time Is Now

0-1 Roisin

Gast
geplaatst: vandaag om 10:05 uur

geplaatst: vandaag om 10:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.