Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2012, 23:44 uur
4-3
Even een vraagje trouwens: de bekende hitversie van Age of Love is toch de Jam and Spoon-remix? Waarbij het vaak niet staat aangegeven dat het om die remix gaat. Gaat het nu om die remix of niet? Ik neem eigenlijk aan van wel.
Even een vraagje trouwens: de bekende hitversie van Age of Love is toch de Jam and Spoon-remix? Waarbij het vaak niet staat aangegeven dat het om die remix gaat. Gaat het nu om die remix of niet? Ik neem eigenlijk aan van wel.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 09:46 uur
Arrie schreef:
Weet ik niet, wellicht dat musicfriek duidelijkheid kan geven. Hij heeft hem genomineerd... Ik vind iig beide versies beter dan S-Express
6-5
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 11:40 uur
Titmeister schreef:
Weet ik niet, wellicht dat musicfriek duidelijkheid kan geven. Hij heeft hem genomineerd... Ik vind iig beide versies beter dan S-Express
Ik bedoel idd de Jam & Spoon Remix.
3-2
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 18:34 uur
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 18:40 uur
Ach, het is voor mij ook wel jeugdsentiment (ik heb zelfs de single nog), maar Tensnake is een van mijn favoriete producers van de laatste jaren. En Coma Cat een van de meest gedraaide platen. 
1-1

1-1
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 19:09 uur
2-3
Blij dat er iig nog één dertiger kwaliteit boven jeugdsentiment laat prevaleren
GrafGantz schreef:
Hoezo "natuurlijk"? Ik dacht dat we leeftijdsgenoten waren
(quote)
Hoezo "natuurlijk"? Ik dacht dat we leeftijdsgenoten waren
Blij dat er iig nog één dertiger kwaliteit boven jeugdsentiment laat prevaleren

0