MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

4-3

Even een vraagje trouwens: de bekende hitversie van Age of Love is toch de Jam and Spoon-remix? Waarbij het vaak niet staat aangegeven dat het om die remix gaat. Gaat het nu om die remix of niet? Ik neem eigenlijk aan van wel.

Arrie schreef:
Even een vraagje trouwens: de bekende hitversie van Age of Love is toch de Jam and Spoon-remix? Waarbij het vaak niet staat aangegeven dat het om die remix gaat. Gaat het nu om die remix of niet? Ik neem eigenlijk aan van wel.

Weet ik niet, wellicht dat musicfriek duidelijkheid kan geven. Hij heeft hem genomineerd... Ik vind iig beide versies beter dan S-Express

6-5

26 Tensnake – Coma Cat vs. T99 - Anastasia

1-0

Titmeister schreef:
Weet ik niet, wellicht dat musicfriek duidelijkheid kan geven. Hij heeft hem genomineerd... Ik vind iig beide versies beter dan S-Express

Ik bedoel idd de Jam & Spoon Remix.

3-2

6-5 natuurlijk

27 Gino Soccio - Dancer vs. James Holden - Lump

herman schreef:
6-5 natuurlijk

Hoezo "natuurlijk"? Ik dacht dat we leeftijdsgenoten waren

Ach, het is voor mij ook wel jeugdsentiment (ik heb zelfs de single nog), maar Tensnake is een van mijn favoriete producers van de laatste jaren. En Coma Cat een van de meest gedraaide platen.

1-1

2-3
GrafGantz schreef:
(quote)

Hoezo "natuurlijk"? Ik dacht dat we leeftijdsgenoten waren

Blij dat er iig nog één dertiger kwaliteit boven jeugdsentiment laat prevaleren

28 St. Germain – Rose Rouge vs. Robert Owens - I'll Be Your Friend

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 22:57 uur

geplaatst: vandaag om 22:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.